در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

لاک ناخن Romantic 053

شناسه محصول: 6067940
شناسه محصول: 6067940
دسته بندی: لاک ناخن
تولید کننده: این لی
فروشنده: داروپلاس
49٬000 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

مجموعه لاک های بادوام Romantic 053 این لِی، با پوششی صاف و یکدست و رنگ های زیبا می تواند انتخاب مناسبی برای آراستن ناخن ها باشد. این لاک ها با پوشش دهی فوق العاده به سرعت خشک می شوند و با ماندگاری بالا علاوه بر عدم نیاز به تجدید لاک، از ناخن ها محاف...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
لاک ناخن Romantic 053
نقد و بررسی
مجموعه لاک های بادوام Romantic 053 این لِی، با پوششی صاف و یکدست و رنگ های زیبا می تواند انتخاب مناسبی برای آراستن ناخن ها باشد. این لاک ها با پوشش دهی فوق العاده به سرعت خشک می شوند و با ماندگاری بالا علاوه بر عدم نیاز به تجدید لاک، از ناخن ها محافظت می کنند. بُرس مناسب لاک های این لِی استفاده از محصول را بسیار آسان کرده و از پخش شدن لاک اطراف ناخن جلوگیری می کند.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

لاک ناخن Romantic 053 برند این لی یکی از رنگ های محبوب و پرطرفدار این لی است. پیدا کردن لاک مناسب که همه­‌ی ویژگی‌های مستلزم محصول با کیفیت را داشته باشد کمی دشوار است و نیاز به آگاهی دارد. لاک ناخن یکی از پراستفاده‌ترین و محبوب‌­ترین مواد آرایشی موجود در بازار است و ما برای خرید گزینه­‌های نامحدودی خواهید داشت .مارک‌ها و اقسام لاک‌ها در اختیار ما قرار می‌گیرد. 

ویژگی لاک ناخن Romantic 053

  • غلظت: یک لاک خوب باید به میزان تعادل غلیظ باشد چون اگر بیش از حد غلیظ باشد روی ناخن به شکل برجسته و ناصاف در­می‌آید. همچنین لاک با غلظت بالا فرآیند خشک شدن را کند می‌کند و به صافی و یک‌دستی لاک در زمان خشک شدن آسیب می‌رساند.
  • انعطاف پذیری قلمو: قلموی لاک باید نرم و انعطاف‌پذیر باشد و با چند حرک کل سطح ناخن را پوشش دهد. همچنین قلمو نباید دارای رشته‌های سست باشد و از قلمو کنده شود یا روی لاک اثر بگذارد و بچسبد.
  • کیفیت مواد لاک: یکی از ویژگی‌­های مهم لاک این لی بوی خوب آن است که اگر حاوی مواد شیمیایی به مقدار زیاد باشد بوی تند و آزاردهنده‌ای خواهد داشت. استفاده از لاک نامرغوب به مرور زمان باعث حساسیت پوستی و تشدید بیماری‌هایی مانند آسم خواهد شد. اگر از لاک تقلبی و بی‌کیفیت استفاده می‌کنید بدانید که به مرور ناخن‌­های شکننده و زرد و دارای ترک خواهید داشت.‌ ممکن است روی ناخن لکه‌های سفید مشاهده کنید که این نشانه هم بخاطر استفاده طولانی مدت ازلاک بی‌کیفیت است.
  • ایجاد پوشش کامل و یکدست بر روی ناخن: لاک این لِی با غلظت و ترکیبات مناسب پوششی کامل و یک‌دست بر سطح ناخن شما باقی خواهد گذاشت که فاقد حباب­‌های ریز و برجستگی  خواهد بود.
  • ماندگاری مناسب: یکی از مواردی که برای برخی خانم ها قابل توجه است ماندگاری لاک است. بعضی از لاک‌ها به مرور و در طول زمان کوتاه حالت پوسته پوسته به خود می‌گیرند و از روی ناخن جدا می‌شوند. لاک ناخن این لِی ماندگاری و دوام بالایی دارد و در طول انجام کارهای روزانه لاک شما خراب نمی‌شود و نیاز نیست مرتب لاک را تجدید کنید و لایه جدیدی روی ناخن‌­ها داشته باشید.
  • خشک شدن سریع: به دلیل غلظت و استفاده از مواد مناسب، نیاز نیست پس از استفاده لاک این­لِی برای مدت طولانی صبر کنید، این لاک روی سطح ناخن به سرعت خشک می‌شود. پس دیگر نگران خراب شدن آن در برخورد به اجسام و اشیاء باشید.
  • محافظت از ناخن­‌ها: به دلیل ترکیبات مورد استفاده در لاک این لِی ، این لاک نه تنها در طول استفاده آسیبی به ناخن شما نمی‌زند و ترکیبات شیمیایی مضر ندارد بلکه از حالت و سطح ناخن شما محافظت می‌کند و پس از پاک کردن ناخن شما آسیبی ندیده است.

مشخصات لاک ناخن Romantic 053

حجم این محصول 12 میلی‌لیتر است. این محصول برای آراستن ناخن‌ها استفاده می‌شود و تاثیری روی پوست ندارد. رنگ این محصول به شماره 053 در طیف رنگ صورتی قرار دارد . نام این لِی بر سطح شیشه لاک درج شده تا از خریدتان مطمئن شوید.

با گسترش دنیای متنوع لوازم آرایشی، این فرصت را داریم تا دقیق­‌تر و کاربردی‌ترخرید کنید و از خریدمان لذت ببرید. رنگ صورتی این لاک ناخن مناسب پوست‌­هایی با رنگ خنثی و روشن‌تر و پوست‌­هایی با تناژ سردتر است. البته این انتخاب در نهایت به سلیقه و دقت نظر شما در هنگام انتخاب محصول بستگی دارد.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی