در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

لاک ناخن Purpule Date 034

شناسه محصول: 8862350
شناسه محصول: 8862350
دسته بندی: لاک ناخن
تولید کننده: این لی
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

مجموعه لاک های بادوام Purpule Date 034 این لِی، با پوششی صاف و یکدست و رنگ های زیبا می تواند انتخاب مناسبی برای آراستن ناخن ها باشد. این لاک ها با پوشش دهی فوق العاده به سرعت خشک می شوند و با ماندگاری بالا علاوه بر عدم نیاز به تجدید لاک، از ناخن ها م...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
لاک ناخن Purpule Date 034
نقد و بررسی
مجموعه لاک های بادوام Purpule Date 034 این لِی، با پوششی صاف و یکدست و رنگ های زیبا می تواند انتخاب مناسبی برای آراستن ناخن ها باشد. این لاک ها با پوشش دهی فوق العاده به سرعت خشک می شوند و با ماندگاری بالا علاوه بر عدم نیاز به تجدید لاک، از ناخن ها محافظت می کنند. بُرس مناسب لاک های این لِی استفاده از محصول را بسیار آسان کرده و از پخش شدن لاک اطراف ناخن جلوگیری می کند.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

لاک ناخن Purpule Date 034 محصول شرکت این لی است که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول پوشش‌دهی یکدست و مناسب ناخن است. برخی از لاک‌های عرضه شده در بازار، به محض استفاده حالت حبابی شکل به خود می‌گیرند و باید مصرف‌کننده مدت زمان زیادی را صرف خشک شدن لاک کند. اما لاک ناخن این لی‌، بلافاصله بعد از استفاده خشک می‌شود و ظاهری زیبا به دستان شما می‌دهد.

این لی محصولی با دوام و مرغوب را جایگزین محصولات بی‌کیفیت که داخل آنها مقدار زیادی پارابن و سرب استفاده شده و به سلامتی پوست و ناخن شما آسیب می‌رساند کرده است. محصول تولید شده دارای رنگ‌های متنوعی می‌باشد که یکی از پر طرفدارترین آن‌ها رنگ بفش است، این رنگ مناسب فصول سرد و مناسب طبع‌های سرد می‌باشد.

 

خرید آنلاین لاک ناخن Purpule Date 034

در صورتی که قصد خرید انواع لوازم آرایشی_ لوازم بهداشت و زیبایی ناخن_ لاک ناخن مانند لاک ناخن Purpule Date 034 را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاسنسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی