در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قطره خوراکی گل محمدی زرد بند -حجم 15 میلی لیتر

شناسه محصول: 4778903
شناسه محصول: 4778903
تولید کننده: زردبند
فروشنده: داروپلاس
58٬000
52٬800 تومان 5٬200 تومان تخفیف
تعداد
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

قطره خوراکی گل محمدی زردبند شادی آور است و به افزایش میل جنسی کمک میکند. این قطره در درمان افسردگی و نارسایی جنسی تجویز میشود و خاصیت آرام بخشی و ضد التهابی نیز دارد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
قطره خوراکی گل محمدی زرد بند -حجم 15 میلی لیتر
نقد و بررسی
قطره خوراکی گل محمدی زردبند شادی آور است و به افزایش میل جنسی کمک میکند. این قطره در درمان افسردگی و نارسایی جنسی تجویز میشود و خاصیت آرام بخشی و ضد التهابی نیز دارد.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

گیاه گل محمدی، با نام علمی رز دمشقی Rosa damascene، دارای خواص دارویی و درمانی فراوانی در صنایع بهداشتی، آرایشی، غذایی و عطرسازی بوده و از آن در طب سنتی به عنوان آرام‌بخش، ضدالتهاب و ملین به ویژه برای کودکـان و سالمندان استفاده می‌شود. خواص ضدافسردگی، ضداسپاسم، آنتی‌باکتریال و آنتی‌اکسـیدان از کاربردهای دیگر این گیاه دارویی است. خاصیت آنتی‌اکسیدانی گیاه گل محمدی مربوط به ترکیبات فنولیک و خاصیت ضدالتهابی آن مربوط به عصاره هیدروالکلی موجود در گلبرگ‌های آن است. از اثر آنتی‌اکسیدانی آن می توان برای تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود عفونت دستگاه ادراری و از اثر ضد‌التهابی آن می توان در درمان التهابات پوستی، آکنه و جوش استفاده کرد. آلکالوییدها، فلاونوییدها، ترکیبات آلی و دیگر ترکیبات شیمیایی موجود در گل سرخ، تاثیر بسزایی در کاهش فشارهای عصبی، درمان افسردگی، بی‌خوابی مزمن و ایجاد اثرات آرام‌بخش دارد. وجود ژرانیول در این گیاه، با تاثیر مثبت بر سیستم گابا GABA، سبب ایجاد خاصیت آرام‌بخشی می‌شود. این آرامش بوجود آمده در اثر استفاده از قطره گل محمدی، می‌تواند مانع از ایجاد حس افسردگی شده و از این طریق، میل جنسی را تا حد زیادی بازیابی کند. این قطره، با تنظیم هورمون‌های بدن، علاوه بر درمان زود انزالی، نیروی جنسی مردانه را تقویت می‌کند. همچنین بر سیستم عصبی خانم ها، تاثیر مستقیم گذاشته و باعث درمان سرد مزاجی و بی‌میلی جنسی در خانم ها خواهد شد. خاصیت ضدافسردگی و نشاط‌آوری این قطره بدین صورت است که با جلوگیری از تجزیه و باز جذب مونوآمین‌هایی نظیر سوتونین و نور آدرنالین، میزان این نوروترانسمیترها را افزایش داده و از افسردگی جلوگیری می‌کند اما عوارض جانبی داروهای شیمیایی ضدافسردگی را نخواهند داشت. قطره خوراکی گل محمدی زردبند، اثر مستقیمی بر روی سیستم اعصـاب مرکـزی داشته و واکنش‌پذیری هیپوتالاموس و هیپوفیز را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

طریقه مصرف

روزانه سه مرتبه و هر بار 3 تا 5 قطره در یک لیوان آب یا شربت حل کرده و میل نمایید. قرار گرفتن قطره خوراکی گل محمدی در محیط سرد ممکن است باعث کند شدن خروج قطره و حتی تشکیل بلور گردد، برای برگردادن آن به حالت اولیه کافی است تا مجددا آن را در محیط گرم قرار دهید.


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی