در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قطره خوراکی مولتی ویتامین هگمتان داروی غرب

شناسه محصول: 7264138
شناسه محصول: 7264138
تولید کننده: هگمتان
فروشنده: داروپلاس
16٬350 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

قطره مولتی ویتامین هگمتان داروی غرب به سلامت عمومی بدن کمک کرده و تمامی ویتامین‌های مورد نیاز کودک را تامین می نماید. مصرف این قطره سبب تقویت سیستم ایمنی، بهبود عملکرد ماهیچه ها و تقویت حس بینایی می گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
قطره خوراکی مولتی ویتامین هگمتان داروی غرب
نقد و بررسی
قطره مولتی ویتامین هگمتان داروی غرب به سلامت عمومی بدن کمک کرده و تمامی ویتامین‌های مورد نیاز کودک را تامین می نماید. مصرف این قطره سبب تقویت سیستم ایمنی، بهبود عملکرد ماهیچه ها و تقویت حس بینایی می گردد.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

"قطره خوراکی مولتی ویتامین هگمتان داروی غرب، یکی از محصولات عالی برای کودکان بوده و با داشتن مقادیر بالایی از انواع ویتامین‌ها، مکملی بی‌نظیر برای دوران رشد محسوب می‌شود. این قطره نه تنها ویتامین‌های ضروری مورد نیاز کودکان را تامین می‌کند، بلکه در ارتقای سیستم ایمنی و سلامت بدن آن‌ها موثر خواهد بود.

ترکیبات قطره خوراکی مولتی ویتامین 

این قطره مولتی ویتامین دارای ویتامین‌های گروه A، D، C، E و همین طور ویتامین‌های گروه B است. این قطره مولتی ویتامین، فرمولاسیون بسیار قوی و کامل داشته و به رشد کودک کمک زیادی خواهد کرد. در دوران رشد کودکان، نیاز بدن آن‌ها به انواع ویتامین‌ها بسیار جدی تر بوده و با استفاده از این قطره مولتی ویتامین، می‌توان بهترین تامین ویتامین‌های لازم را داشت.

قطره مولتی ویتامین هگمتان داروی غرب، به رشد استخوان‌های کودک کمک کرده و ویتامین C محلول در آن، موجب جذب آهن در بدن خواهد شد. همین طور ترکیب ویتامین E در این قطره مولتی ویتامین، به تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش سطح آنتی اکسیدان‌ها کمک می‌کند.

همان طور که می‌دانید برای جذب بهتر کلسیم، به ویتامین D نیاز داریم و این قطره مولتی ویتامین حاوی مقادیر عالی از این ویتامین بوده و به جذب کلسیم و فسفر در بدن کودکان، کمک خواهد کرد.

همین طور ویتامین‌های خانواده B، موجب بهبود عملکرد سیستم گوارشی، ترمیم بافت‌ها، افزایش انرژی، ارتقای سلامت عملکرد سیستم عصبی و ... خواهند شد.

نحوه مصرف

میزان مصرف مناسب این قطره برای کودکان 7 تا 12 سال، معادل روزانه 0.75 میلی لیتر بوده و کودکان 1 تا 4 ساله نیز می‌توانند روزی 1 میلی لیتر از قطره استفاده کنند.

برای استفاده از این قطره، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  1. به تاریخ مصرف درج شده روی محصول دقت کنید.
  2. بطری قطره را در جای خشک و خنک و همین طور داخل جعبه نگاه دارید تا از تابش مستقیم نور به آن جلوگیری شود.
  3. پس از باز کردن درب قطره، یک ماه فرصت استفاده از آن را دارید و پس از آن باقی مانده قطره مولتی ویتامین، قابل استفاده نخواهد بود.
  4. در صورت وجود بیماری خاص یا مصرف داروهای دیگر در کودک، پیش از استفاده این قطره با پزشک مشورت داشته باشید.

خرید آنلاین قطره خوراکی مولتی ویتامین هگمتان داروی غرب

در صورتی که قصد خرید انواع مکمل غذایی و مکمل های کودک و نوزادان مانند قطره خوراکی مولتی ویتامین هگمتان داروی غرب را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاسنسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی