در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قرص کلیمادینون بیونوریکا 90 عدد

شناسه محصول: 5687066
شناسه محصول: 5687066
تولید کننده: بیونوریکا
فروشنده: داروپلاس
280٬000 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

درمان مشکلات دوران یائسگی مانند گر گرفتگی، تعریق بیش از حد، اختلالات و تغییرات روحی ماده موثره: 2.8 میلی گرم عصاره خشک از ریزوم گیاه کوهوش سیاه (سیمی سیفوگا). مواد جانبی: لاکتوز مونوهیدرات، منیزیم استئارات، تالک، ترکیبات رنگ دهنده و غیره...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
قرص کلیمادینون بیونوریکا 90 عدد
نقد و بررسی
درمان مشکلات دوران یائسگی مانند گر گرفتگی، تعریق بیش از حد، اختلالات و تغییرات روحی ماده موثره: 2.8 میلی گرم عصاره خشک از ریزوم گیاه کوهوش سیاه (سیمی سیفوگا). مواد جانبی: لاکتوز مونوهیدرات، منیزیم استئارات، تالک، ترکیبات رنگ دهنده و غیره...
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

یکی از دوره های طبیعی و نرمال که هر زنی تجربه میکند دوره ی یائسگی یا منوپوز است. در این دوره قاعدگی وتخمک گذاری بانوان برای همیشه متوقف خواهد شد. محدوده ی سنی شروع یائسگی معمولا از 49 سال الی 52 سال است. البته یائسگی میتواند درسنین مختلف اتفاق بیافتد. در روند مراحل ابتدا قاعدگی یا عادت­ماهیانه نامرتب می­شود و سپس برای همیشه قطع میشود. این دوره با علائم جسمی و علائم روحی همراه است و باعث تپش قلب، تعریق، گُرگرفتگی ، اضطراب و بی­خوابی میشود.همچنین برخی خانم ها در این زمان نگران پیری می­شوند و ممکن است افسرده شوند، برخی هم احساس ضعف و خستگی را به دلیل بی­خوابی تجربه میکنند. یکی دیگر از علائمی که بعد از یائسگی در خانم­ها دیده میشود تاحدودی کاهش میل جنسی و به علاوه خشکی واژن و احساس درد بهنگام رابطه ی جنسی است. این علایم در اوایل یائسگی مشهود هستند و شدت زیادی دارند اما آرام آرام بهبود می­یابند. قرص کلیمادینون بیونوریکا در بهبود و درمان علائم یائسگی از جمله گُرگرفتگی، تعریق و تغییرات روحی موثر است.این دارو گیاهیست و از ساقه ی زیرزمینی گیاه (کوهوش سیاه) تولید میشود.  

قرص کلیمادینون بیونوریکا دارای 90 عدد قرص است که تحت عنوان مکمل غذایی مصرف میشود و ترکیبات آن عصاره ی خشک ریزوم گیاه کوهوش سیاه است.بهتر است این محصول در جای خشک و خنک نگهداری شود. این محصول برای خانم­هایی که علاقه ای به هورمون تراپی ندارند و همچنین علاقه ای به خون ریزی در طول مدت درمان ندارند میتواند مورد توجه باشد.

ویژگی قرص کلیمادینون بیونوریکا 

  •  درمان مشکلات دوران یائسگی مانند گر گرفتگی، تعریق بیش از حد، اختلالات و تغییرات روحی

ترکیبات قرص کلیمادینون بیونوریکا

  •  عصاره خشک از ریزوم گیاه کوهوش سیاه

نحوه مصرف

  • در افراد بزرگسال روزانه دوبار هر بار 1 قاشق استفاده شود.

موارد احتیاط مصرف 

هشدارها و احتیاطات: در صورت وجود آسیب های کبدی، پیش از استفاده از کلیمادینون با پزشک خود مشورت کنید. در صورت مشاهده اولین نشانه های آسیب کبدی نظیر خستگی، کاهش اشتها، زرد شدن پوست و چشم ها، درد شدید قسمت فوقانی شکم همراه با احساس تهوع، استفراغ و یا ادرار تیره رنگ، مصرف کلیمادینون را قطع کرده و در اسرع وقت با پزشک خود مشورت نمایید. کلیمادینون را بدون مشورت با پزشک به صورت همزمان با استروژن ها مصرف نکنید. چنانچه تحت درمان سرطان سینه و یا سایر تومورهای وابسته به هورمون بوده اید و یا قرار است تحت درمان قرار بگیرید، قبل از مشاوره پزشکی از کلیمادینون استفاده نکنید. در مواردی نظیر خونریزی های نامنظم و یا ممتد قاعدگی، همچنین در اختلالات و مشکلاتی که به صورت طولانی مدت بوده و یا با دلیل غیر مشخصی هستند و یا مشکلاتی که به تازگی اتفاق افتاده اند با پزشک مشورت کنید، چرا که ممکن است این حالات مربوط به بیماری هایی باشد که نیازمند توجهات و اقدامات پزشکی مخصوص به خود است. در صورت بدتر شدن علائم در زمان استفاده از کلیمادینون، با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید.

بارداری، شیردهی و باروری: ایمنی دارو در دوران بارداری و شیردهی اثبات نشده است، بنابراین به علت عدم وجود اطلاعات کافی، مصرف کلیمادینون در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی گردد. بانوان در سنین باروری در طی درمان با کلیمادینون باید از روش های موثر پیشگیری از بارداری استفاده کنند. 

عوارض قرص کلیمادینون بیونوریکا

همانند سایر داروها، کلیمادینون نیز می تواند منجر به ایجاد عوارض جانبی شود. اگرچه این عوارض در همه افراد بروز نخواهد کرد. آسیب کبدی شامل هپاتیت، زردی، اختلال و نوسان در تست های عملکرد کبدی که می تواند به علت استفاده از فرآورده های حاوی کوهوش سیاه (سیمس سیفوگا) باشد. واکنش های پوستی نظیر کهیر، خارش، اگزما و همچنین تورم صورت، ادم محیطی و مشکلات گوارشی نظیر اختلالات سو هاضمه و اسهال نیز گزارش شده است. 

شرایط نگهداری

  • در جای خشک و خنک دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

خرید آنلاین قرص کلیمادینون بیونوریکا

در صورتی که قصد خرید انواع مکمل غذایی بانوان مانند قرص کلیمادینون بیونوریکا  90 عدد را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی