در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قرص کلسیم سیترات + ویتامین د۳ حکیم ۳۰ عددی

شناسه محصول: 5537629
شناسه محصول: 5537629
تولید کننده: حکیم
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

یک مکمل عالی که علاوه بر کمک به استحکام و تقویت استخوان‌ها و مفاصل، در سنین رشد نیز به رشد هر چه بهتر استخوان‌ها کمک شایانی خواهد کرد. استفاده از این قرص برای پیشگیری از پوکی استخوان و همچنین رفع عوارض آن نیز مناسب است. یکی از مزایای کلسیم سیترات این...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
قرص کلسیم سیترات + ویتامین د۳ حکیم ۳۰ عددی
نقد و بررسی
یک مکمل عالی که علاوه بر کمک به استحکام و تقویت استخوان‌ها و مفاصل، در سنین رشد نیز به رشد هر چه بهتر استخوان‌ها کمک شایانی خواهد کرد. استفاده از این قرص برای پیشگیری از پوکی استخوان و همچنین رفع عوارض آن نیز مناسب است. یکی از مزایای کلسیم سیترات این است که در کلیه‌ها رسوب نخواهد کرد و به همین خاطر یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که دارای مشکلات کلیه و مجاری ادراری می‌باشند.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

قرص کلسیم سیترات + ویتامین د۳ حکیم ۳۰ عددی یک مکمل عالی که علاوه بر کمک به استحکام و تقویت استخوان‌ها و مفاصل، در سنین رشد نیز به رشد هر چه بهتر استخوان‌ها کمک شایانی خواهد کرد. استفاده از این قرص برای پیشگیری از پوکی استخوان و همچنین رفع عوارض آن نیز مناسب است. یکی از مزایای کلسیم سیترات این است که در کلیه‌ها رسوب نخواهد کرد و به همین خاطر یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که دارای مشکلات کلیه و مجاری ادراری می‌باشند.

ویژگی قرص کلسیم سیترات + ویتامین د۳ حکیم 

عاملی که موجب افزایش جذب کلسیم میشود ویتامین دی است.به همین دلیل قرص­های کلسیم را همراه با این ویتامین تهیه میکنند. مطالعات نشان داده که مصرف ویتامین دی همراه با کلسیم اثر بخشی آن را افزایش میدهد و به استحکام استخوان­ها بر اثر افزایش جذب کمک میکند.

 

 

قرص حاوی ملحِ کلسیم به صورت سیترات است

 این شکل از کلسیم که به وسیله­ی سیترات کلسیم تامین میشود به ندرت در وعده­های غذاییمان یافت میشود و باعث میشود که جذب کلسیم بالاتر برود و تراکم استخوانی بیشتر شود ودرعین حال عوارض گوارشی و خطر سنگ­کلیه در افراد با ناراحتی­های کلیوی کمتر شود. برخلاف کلسیم کربنات که خاصیت بازی دارد و براسید معده تاثیر می ­گذارد ، کلسیم سیترات اثری بر اسید معده نداشته و به سرعت هضم میشود. این مکمل را میتوان با غذا یا بدون غذا مصرف کرد و کلسیم آن در بدن مفید واقع میشود.

بررسی ترکیبات قرص کلسیم سیترات

فرمولاسیون جانبی موادی که در این قرص وجود دارند عبارتند ازمیکرو کریستالین سلولز (ph102) ، سدیم استارچ کلیگولات و پوویدون k30  ، منیزیم استئارات و اتیل الکل نود و شش درصد.

طریقه ی مصرف

اگر باردارید یا در دوران شیردهی هستید از این­قرص با مشورت پزشک استفاده کنید.روزانه یک یا دو عدد قرص بعد ازغذا همراه با یک لیوان آب مصرف شود.از مصرف طولانی مدت این مکمل با شیر یا سایر لبنیات جدا بپرهیزید.

مشخصات محصول  و طریقه ی نگهداری

بسته بندی دارای 30عدد قرص و محصول شرکت دارو سازی حکیم است.این قرص را دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

 

عوارض و موارد منع مصرف

برای برخی افراد این دارو اثر جانبی خاصی ندارد ولی بعضی افراد را دچار مشکلات جدی­تر میکند.عوارض جانبی این دارو شامل مشکل گوارشی یبوست، گاز معده ، نفخ شکم و غیره است. برخی افراد نیز از تهوع  و دل­ درد و ازدست دادن اشتها شکایت میکنند ولی این­مشکلات چندان جدی نیستند و میتوان با مصرف این دارو بعد از تناول وعده­ی غذایی این عوارض را کنترل کرد. با این حال اگر مشکلات ادامه­دار و آزاردهنده شوند پزشک شما دستور به قطع مصرف دارو میدهد.

یکی دیگر از عوارض این دارو تعریق، گلگون شدن صورت و ضربان قلب نامنظم است. در صورت مشاهده ی این عوارض دارو را قطع کرده و به پزشک مراجعه کنید.

همچنین واکنش آلرژیک به قرص کلسیم سیترات به ندرت ممکن است اتفاق بیافتد ولی  به هرحال ممکن است سبب جوش های پوستی، تنگی نفس و تنگی قفسه ی سینه و تورم داخل دهان شود.

هرگونه درد هنگام ادرار کردن و افزایش درد هنگام ادرار هم از عوارض جانبی این دارو است که درصورت مشاهده دارو را قطع و به پزشک مراجعه کنید.

دیگر عوارض جانبی درد درعضلات و استخوان­هاست که ممکن است همراه کاهش وزن و مشکل در بلع بروز کند. در کل میتوان گفت افراد مبتلا به مشکلات ریتم قلب، افراد درگیر با مشکلات کلیوی یا کم­آبی مکرر و یبوست بهتر است از این محصول استفاده نکنند.

 

 

 


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی