در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قرص کبد چرب لیورگل 140 میلی گرم گل دارو 30 عدد

شناسه محصول: 7351096
شناسه محصول: 7351096
دسته بندی: خار مریم
تولید کننده: گلدارو
فروشنده: داروپلاس
47٬100 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

قرص لیورگل گل دارو حاوی 140 میلی‎ گرم سیلیمارین در هر قرص است. سیلیمارین مجموعه ترکیبات پلی فنلی گیاه خارمریم بوده و در کاهش‌‎ عوارض سمی داروهای ضد سرطان موثر است.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
قرص کبد چرب لیورگل 140 میلی گرم گل دارو 30 عدد
نقد و بررسی
قرص لیورگل گل دارو حاوی 140 میلی‎ گرم سیلیمارین در هر قرص است. سیلیمارین مجموعه ترکیبات پلی فنلی گیاه خارمریم بوده و در کاهش‌‎ عوارض سمی داروهای ضد سرطان موثر است.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

قرص لیورگل، از اثربخش‌ترین و کارآمدترین داروهایی ا‌ست که در جهت بهبود و رفع بیماری‌های کبدی به کار گرفته می‌شود. مهم‌ترین  وظیفه‌ی این داروی گیاهی، سم زدایی کبد و کمک به کنترل کبد چرب و درمان آن است. این قرص با تغییر ساختار لایه‌ی بیرونی کبد، در برابر ورود سموم از آن محافظت می‌کند. از دیگر وظایف این دارو می‌توان به بازسازی سلول‌های کبدی نیز اشاره کرد. علاوه بر آن، قرص لیورگل در تنظیم آنزیم‌های صفرا و کاهش چربی خون نیز تاثیر به سزایی دارد.

نقش کبد در بدن چیست؟

کبد، بزرگ‌ترین غده‌ی بدن است که در سوخت و ساز بدن و سم‌زدایی نقش به سزایی دارد. جگر یا کبد، وظیفه‌ی متابولیسم یا سوخت و ساز داروها را نیز بر عهده دارد؛ مقاومت در برابر عفونت‌ها، تامین انرژی، ذخیره‌ی آهن و ... از دیگر نقش‌هایی است که کبد در بدن به عهده دارد.

سیروز کبدی چیست و چگونه به وجود می‌آید؟

سیروز کبدی(Alcoholic liver disease )، به التهاب شدید کبد گفته می‌شود که در مرحله‌ی آخر منجر به نارسایی کبدی می‌شود. سیروز به دلائل مختلفی از جمله مصرف طولانی مدت الکل، ابتلا به ویروس‌های هپاتیت B, C, D، سیروز کبدی، بیماری متابولیک کبدی، فیبروز کیستی یا به صورت ارثی به این بیماری مبتلا می‌شوند.

این بیماری در ابتدا علائم زیائی از خود نشان نمی‌دهد؛ اما بیمار حالاتی مانند خستگی، بی‌اشتهایی، تهوع، ایجاد کبودی در اندام‌های بدن و خون‌ریزی مخاطی را تجربه می‌کند. در سیروز کبدی، کبد توانایی خود در خنثی‌سازی سموم را از دست می‌دهد؛ این موضوع باعث کاهش یافتن عملکرد ذهنی و به وجود آمدن حالات و تغییرات شخصیتی می‌شود. افرادی که به سیروز کبدی دچار می‌شوند، دچار بیماری‌های دیگری مانند افزایش فشارخون، اختلالات انعقادی، اختلالات خونی و یا کمبود هورمون آدرنال شوند.

ترکیبات قرص لیورگل 

تنها ترکیب تشکیل‌دهنده‌ی قرص لیورگل، عصاره‌ی گیاه خار مریم(Milk Thistle ) است. خار مریم که از قدیمی‌ترین گیاهان دارویی در طب به شمار می‌رود و قدمتی بیش از 2000 سال دارد، حاوی ماده‌ای موثر به نام سیلی مارین است. در حقیقت، خواصی که سیلی مارین در خود جای داده است، باعث رفع بیماری‌های کبدی می‌شود. حدود 70% هر قرص لیورگل، از سیلی مارین تشکیل شده است.

فواید گیاه دارویی خار مریم چیست؟

گیاه دارویی خار مریم(Silybum Marianum )، گیاهی با گلبرگ‌های بنفش است که برای درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها به کار می‌رود. همان‌طور که گفته شد، مشهورترین خاصیت درمانی این گیاه، مربوط به محافظت از کبد است؛ اما این گیاه خواص دیگری نیز دارد که در ادامه آن‌ها را بازگو می‌کنیم.

  • جلوگیری از کاهش عملکرد مغزی در اثر افزایش سن
  • تحریک ساخت مواد معدنی در استخوان‌ها
  • رفع آکنه‌ی پوستی

سیلی مارین چه فوایدی دارد؟

  • موثر در کاهش چربی خون
  • بهبود و درمان کبد چرب
  • کارآمد در دفع سنگ صفرا
  • کمک به بهبود هپاتیت A, B, C
  • مداوای سیروز کبدی
  • درمان یرقان
  • موثر در بهبود سرطان‌های مثانه، پروستات، پوست، سینه، ریه، صفرا و تخمدان
  • رفع سوء هاضمه
  • افزایش ایمنی بدن
  • خنثی‌کننده‌ی اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی
  • بازسازی سلول‌های تخریب‌شده‌ی کبدی

یافته‌های علمی توسط invivo نشان داده که سیلی مارین و سیلی بین، می‌توانند کبد را در برابر استرس‌های اکسیداتیو حفظ نمایند. هم‌چنین این مواد در کنترل التهاباتی که توسط رادیکال‌های آزاد و سیتوکین‌های ثانوی به وجود می‌آیند نیز موثر است. 

ویژگی قرص لیورگل گل دارو

قرص لیورگل با محافظت از سلول‌های کبدی در برابر سموم، از تخریب سلول‌ها جلوگیری کرده و باعث سلامت کبد می‌شود. این دارو با تنظیم آنزیم‌های صفراوی و افزایش تولید مایع صفراوی، به بهبود هپاتیت حاد کمک می‌کند. از وظایف دیگر این دارو می‌توان به کنترل و درمان کبد چرب و کاهش عوارض داروهای شیمیایی بر کبد اشاره کرد. به طور کلی، قرص لیورگل و مکمل‌های خار مریم برای بهبود یا درمان سیروز کبدی، هپاتیت، کبد چرب، یبوست و بی‌اشتهایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

عوارض قرص کبد چرب لیورگل

تا به حال عوارض خاصی برای قرص لیورگل گزارش نشده است. اما ممکن است پس از مصرف، اثر ملین ملایمی داشته باشد.  این دارو برای بانوان باردار یا شیرده عوارضی ندارد اما بهتر است قبل از مصرف آن، با پزشک متخصص مشورت کنید.

موارد احتیاط مصرف 

اگر به گیاه خار مریم یا گیاهانی که از خانواده‌ی کاسنی هستند، حساسیت دارید، از مصرف این دارو خودداری کنید. هم‌چنین مصرف این دارو برای افرادی که به انسداد شدید مجاری صفراوی مبتلا هستند، ممنوع است.

زمان و میزان مصرف

بهترین زمان برای مصرف قرص لیورگل، یک ساعت قبل یا بعد از غذاست و حداقل طول درمان با این دارو، 2 ماه است. 2 قرص 70 میلی‌گرمی را در 3 نوبت( صبح، ظهر، شب) با مقداری آب میل نمایید.

البته بهتر است با مشورت پزشک، مقدار مصرفی، طول درمان و زمان مصرف این دارو را تعیین نمایید.

 

خرید آنلاین قرص کبد چرب لیورگل 140 میلی گرم گل دارو 

در صورتی که قصد خرید انواع دارو های گیاهی _ دارو های تقویت کننده دستگاه گوارش مانند قرص کبد چرب لیورگل 140 میلی گرم گل دارو 30 عددی را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاسنسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی