در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قرص پرینامکس نیو مام یوروویتال ۴۵ عددی

شناسه محصول: 7268319
شناسه محصول: 7268319
دسته بندی: بارداری و شیردهی
تولید کننده: یوروویتال
فروشنده: داروپلاس
305٬200 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

قرص پرینامکس نیو مام یوروویتال کمبود ویتامین و مواد معدنی و ریز مغذی‌های بدن مادران را برطرف می‌کند. باعث بهبود کیفیت شیر در مادران شیرده شده و با تنظیم متابولیسم طبیعی بدن مادران پس از زایمان، به کاهش خستگی و افزایش انرژی مادران کمک شایانی می‌نماید.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
قرص پرینامکس نیو مام یوروویتال ۴۵ عددی
نقد و بررسی
قرص پرینامکس نیو مام یوروویتال کمبود ویتامین و مواد معدنی و ریز مغذی‌های بدن مادران را برطرف می‌کند. باعث بهبود کیفیت شیر در مادران شیرده شده و با تنظیم متابولیسم طبیعی بدن مادران پس از زایمان، به کاهش خستگی و افزایش انرژی مادران کمک شایانی می‌نماید.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

قرص پرینامکس نیو مام یوروویتال از بهترین قرص‌های موجود برای مادران باردار است که کمک می‌کند تا در دوره بارداری با مشکلات کمبود ویتامین روبرو نشده و در دوران شیردهی نیز موقعیت بهتری داشته باشند. همین طور این قرص تقویتی، انرژی بخش بوده و کسالت بدن مادران پس از زایمان را کاهش می‌دهد.

ویژگی‌ قرص پرینامکس نیو مام یوروویتال

با توجه به ضرورت شیردهی پس از زایمان، اهمیت زیادی دارد که تغذیه مادر در دوران بارداری و پس از آن، کامل و در سطح عالی باشد. علی رغم این که می‌توان بخش زیادی از این مواد مغذی را از خوراکی‌های طبیعی دریافت کرد، استفاده از مکمل‌های تائید شده نیز فوق العاده موثر خواهد بود. این قرص دارای ریزمغذی‌های بسیار مهمی بوده و یک مکمل عالی برای مادران باردار به شمار می‌رود. از جمله مواد مغذی در ترکیب این قرص می‌توان به انواع ویتامین‌ها از جمله ویتامین C و ویتامین‌های گروه B، اسید متیونین و سیستئین، بیوفلاونوئیدها، کاروتنوئیدها، کلاژن‌ها، کوآنزیم کیوتن، روی، سلنیوم، مس و همین طور عصاره انگور اشاره کرد که طعم آن را مناسب می‌سازد.

این قرص، به خوبی می‌تواند با ریزمغذی های خود، ویتامین‌ها، مواد معدنی و املاح لازم مورد نیاز در شیر مادر برای تغذیه کامل نوزاد را تامین سازد. به علاوه خستگی و کسالت پس از زایمان و دوران شیردهی را کاهش داده و به افزایش انرژی مادر کمک کند. کمبود ویتامین و املاح در دوران شیردهی، موجب ریزش مو، افت کیفیت پوست و سایر مشکلات می‌شود و مصرف قرص پرینامکس نیو مام یوروویتال، جبران‌کننده خواهد بود.

ترکیبات قرص پرینامکس نیو مام یوروویتال

از جمله ریزمغذی‌های موجود در این قرص می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کربنات کلسیم، عصاره گیاه دم اسب، بیوفلاوونوئید مرکبات، فسفات کلسیم، اسیدهای چرب، کربوکسی سدیم متیل سلولز، ویتامین C، اکسید منیزیم، ویتامین E، پانتوتنیک اسید، متیونین، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، دی اکسید سیلیکون، نیاسین، فومارات آهن، اکسید روی، عصاره دانه انگور، کوآنزیم Q10، ویتامین B1، ویتامین B6، ویتامین B2، ویتامین A، گلوکونات مس،اسید فولیک، سولفات منگنز، D-بیوتین، ید پتاسیم، سدیم سلنات، کروم (III) کلرید، ویتامین D، ویتامین B12

نحوه مصرف

در نظر داشته باشید که مصرف صحیح این قرص، روزانه دو عدد به همراه وعده غذایی و همراه آب کافی خواهد بود. توصیه می‌شود که پیش از شروع به مصرف، با پزشک خود مشورت داشته باشید.

خرید آنلاین قرص پرینامکس نیو مام یوروویتال 

در صورتی که قصد خرید انواع مکمل غذایی بانوان مانند قرص پرینامکس نیو مام یوروویتال ۴۵ عددی را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاسنسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی