در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قرص نوترارست کارن ۹۰ عددی

شناسه محصول: 6725489
شناسه محصول: 6725489
تولید کننده: کارن
فروشنده: داروپلاس
208٬000 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

مکمل نوترارست کارن به منظور کاهش اضطراب و استرس های فیزیکی تولید شده است. نوترارست قرص حاوی ترکیبات ویتامین های گروه B، اسید آسکوربیک، منیزیم، کولین، اینوزیتول، آرژنین و لیزین می باشد. همچنین این مکمل ارتقا سلامت عمومی بدن نیز بسیار مفید می باشد.همان...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
قرص نوترارست کارن ۹۰ عددی
نقد و بررسی
مکمل نوترارست کارن به منظور کاهش اضطراب و استرس های فیزیکی تولید شده است. نوترارست قرص حاوی ترکیبات ویتامین های گروه B، اسید آسکوربیک، منیزیم، کولین، اینوزیتول، آرژنین و لیزین می باشد. همچنین این مکمل ارتقا سلامت عمومی بدن نیز بسیار مفید می باشد.همانطور که می دانید اختلالات اضطرابی یکی از شایع ترین مشکلات روانی است که 30-10% جمعیت عادی را تحت تاثیر قرار می دهد و اضطراب بیش از حد باعث ناتوانی و کاهش کیفیت زندگی فرد می گردد. مقابله با این استرس های روانی وابسته به فاکتورهایی چون ژنتیک، عوامل محیطی و همچنین دریافت میکرونوترینت های ضروری مانند ویتامین های گروه B، اسید آسکوربیک، منیزیم، کولین، اینوزیتول، آرژنین و لیزین می باشد. قرص نوترارست با دارا بودن ویتامین و املاح معدنی مورد نیاز روزانه بدن از بروز اینگونه اختلالات و اضطراب پیشگیری می نماید.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

امروزه استرس و اضطراب باعث بروز اختلالات و مشکلات روانی در افراد می‌گردد. در حدود ۳۰ درصد افراد در جامعه درگیر این اختلالات اضطرابی هستند. استرس و اضطراب روی کیفیت زندگی تأثیر منفی دارد. رفع و مقابله اختلالات روانی به عواملی چون ژنتیک، عوامل محیطی و همچنین دریافت مواد مغذی مثل ویتامین‌های گروه ب، ویتامین سی یا اسید اسکوربیک، منیزیم، کولین، اینوزیتول، آرژنین و لیزین وابسته است. قرص نوترارست کارن به کمک ویتامین‌ها و املاح معدنی که در روز برای بدن فراهم می‌کند از بروز استرس و اضطراب پیشگیری می‌کند.

مصرف قرص نوترارست کارن برای کاهش استرس و اضطراب:

  • ویتامین‌های گروه ب: ویتامین‌های گروه ب برای بهبود و کنترل استرس و اضطراب مؤثر و دائمی است.
  • ویتامین سی یا اسید اسکوربیت: ویتامین سی یک آنتی‌اکسیدان است که کمک به بهبود سیستم ایمنی بدن می‌شود و برای سلامتی فواید زیادی دارد. ویتامین سی برای درمان اختلالات استرس و اضطراب مؤثر است.
  • ماده معدنی منیزیم: نتایج تحقیقات بر این مبنی است که منیزیم برای کنترل اختلالات اضطراب و افسردگی مفید است. در تولید هورمون سروتونین نقش دارد.

ویژگی‌ قرص نوترارست کارن

  • درمان و کنترل اختلالات اضطراب و استرس
  • سلامت عمومی بدن را فراهم می‌کند.
  • حاوی ویتامین‌های گروه ب و گروه سی است.

ترکیبات قرص نوترارست کارن

بیوتین، اسیدفولیک، نیاسین آمید، پارا آمینوبنزوئیک اسید، کلسیم د-پانتوتنات، تیامین منونیترات، سیانوکوبالامین، ریبوفلاوین،  هیدروکلراید، آسکوربیک اسید، منیزیم سیترات، کولین بی تارتارات، اینوزیتول، آرژنین هیدروکلراید، لیزین هیدروکلراید، استئارات منیزیم، میکروکریستالین سلولز، روکش اپادرای

نحوه مصرف

روزی سه عدد قرص به همراه آب کافی مصرف شود.

موارد احتیاط مصرف

  • اگر روزانه دارو مصرف دارید قبل مصرف این مکمل با پزشک مشورت کنید.
  • مصرف قرص نوترارست کارن برای کودکان و زنان باردار و شیرده منع مصرف دارد.

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی