در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قرص مولتی ویتامین مینرال تین ویتال هلث اید 30 عدد

شناسه محصول: 7146422
شناسه محصول: 7146422
دسته بندی: تقویتی کودکان
تولید کننده: نیک اختر آربا
فروشنده: داروپلاس
104٬640 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

قرص مولتی ویتامین مینرال تین ویتال هلث اید برای نوجوانان فرموله شده است. به دلیل اینکه در سال‌های نوجوانی نیاز بدن با توجه به استرس بسیار زیاد، بلوغ و فشارهای آموزشی افزایش می‌یابد، مصرف این فراورده موثر است.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
قرص مولتی ویتامین مینرال تین ویتال هلث اید 30 عدد
نقد و بررسی
قرص مولتی ویتامین مینرال تین ویتال هلث اید برای نوجوانان فرموله شده است. به دلیل اینکه در سال‌های نوجوانی نیاز بدن با توجه به استرس بسیار زیاد، بلوغ و فشارهای آموزشی افزایش می‌یابد، مصرف این فراورده موثر است.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

یکی از قرص‌های تقویتی عالی که بیشتر برای نوجوانان در حال رشد، توصیه شده است؛ قرص مولتی ویتامین مینرال تین ویتال هلث اید است. این قرص در یک بسته بندی 30 عددی عرضه شده و می‌تواند حجم زیادی از ویتامین‌های مورد نیاز نوجوانان را با در نظر گرفتن شرایط فیزیکی و تحصیلی آن‌ها، تامین سازد.

این قرص مولتی ویتامین موجب ارتقای سطح انرژی بدن نوجوانان و کودکان شده و به استخوان سازی و تقویت بدن کمک خواهد کرد. همین طور ترکیبات آن به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد حفاظت ایجاد کرده و به حفظ غشای سلولی نیز کمک می‌کند. برای عضله‌سازی در نوجوانی و افزایش میزان پروتئین‌ها در بدن به مکمل‌های قوی نیاز داریم و مولتی ویتامین مینرال تین ویتال، درست همان ترکیبی محسوب می‌شود که برای این موضوع تولید شده است.

ترکیبات قرص مولتی ویتامین مینرال تین ویتال هلث اید

در این قرص مولتی ویتامین، طبق انتظار بهترین و موثرترین ویتامین‌های دوران رشد نوجوانی قرار داده شده‌اند. از جمله آن‌ها می‌توان به ویتامین A، ویتامین D، ویتامین E، ویتامین C، تیامین، ریبوفلاوین، ویتامین B6، فولیک اسید، ویتامین B12، بیوتین، پانتوتنیک اسید، ویتامین K، کلسیم، آهن، منیزیم، زینک، لودین، منگنز، سلنیوم، کروم، مولیبدینیوم، لوتین و بورون اشاره کرد.

این ویتامین‌ها، موجب تقویت سیستم بدن شده و به اسکلت‌بندی بهتر و همین طور تقویت استخوانی کمک می‌کنند. به علاوه بهبود متابولیسم و تنظیم عملکرد هورمونی از جمله مزایایی است که با مصرف این مولتی ویتامین حاوی منیزیم، تامین خواهد شد.

نحوه مصرف

از 6 سالگی به بعد، مصرف روزانه یک عدد از این قرص مجاز و موثر خواهد بود. دقت داشته باشید که زیاده‌روی در استفاده از این قرص مولتی ویتامین، توصیه نمی‌شود.

تذکر 1: توصیه می‌شود که از مصرف همزمان این مولتی ویتامین با قرص یا شربت مولتی ویتامین دیگر، پرهیز گردد.

تذکر 2: در صورتی که کودک یا نوجوان دارای بیماری خاصی بوده یا به هر شکلی داروهای خاصی مصرف می‌کند، پیش از استفاده این قرص مولتی ویتامین، با پزشک معالج خود مشورت داشته باشد.

تذکر 3: استفاده از قرص مولتی ویتامین مینرال تین ویتال هلث اید در دوران بارداری و شیردهی، تنها با تجویز و نظر مثبت پزشک مجاز خواهد بود.

خرید آنلاین قرص مولتی ویتامین مینرال تین ویتال هلث اید 

در صورتی که قصد خرید مکمل غذایی ومکمل‌های کودک نوزاد مانند قرص مولتی ویتامین مینرال تین ویتال هلث اید  30 عددی را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاسنسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی