در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قرص لاغری هزال سینا فرآور 60 عددی

شناسه محصول: 1017028
شناسه محصول: 1017028
دسته بندی: چربی سوز گیاهی
تولید کننده: سینا فرآور
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

قرص لاغری هزال (Hazal Losing Weight Tablets) یک مکمل چربی سوز برای لاغری و کاهش وزن است. این مکمل لاغری از ترکیب گیاهان دارویی درست شده است.این قرص با مکانیسم‌های مختلف مفیدی به کاهش وزن کمک می‌کنند و مانند داروهای لاغری دیگر فقط با خواص مسهلی عمل ن...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
قرص لاغری هزال سینا فرآور 60 عددی
نقد و بررسی
قرص لاغری هزال (Hazal Losing Weight Tablets) یک مکمل چربی سوز برای لاغری و کاهش وزن است. این مکمل لاغری از ترکیب گیاهان دارویی درست شده است.این قرص با مکانیسم‌های مختلف مفیدی به کاهش وزن کمک می‌کنند و مانند داروهای لاغری دیگر فقط با خواص مسهلی عمل نمی‌کنند. این مکمل لاغری ایرانی حاوی گیاهان دارویی است که خواص خواب‌آور و آرامش بخش دارند و از این طریق به کاهش وزن کمک می‌کنند.‌ عصاره گیاهان دارویی به کار رفته در تهیه قرص هزال با کاهش میزان جذب قند، دفع موثر چربی‌ها و کم کردن اشتها موجب لاغری و رسیدن به تناسب اندام می‌شوند. همچنین قرص هزال مانند سایر داروهای لاغری باعث دفع ریزمغذی‌های مفید در رژیم غذایی نشده و تأثیر بدی بر روی جداره‌ی روده ندارد.شما به راحتی می توانید با رعایت قوانین ذکر شده 2 تا 5 کیلوگرم در ماه با توجه به شرایط روحی و جسمی کاهش داشته باشید. بطور معمول یک دوره 2 تا 3 ماه مصرف هزال می تواند در فرآیند کاهش وزن اثر چمشگیر و البته بدون آسیبی را برای شما به ارمغان آورد. این فرآورده علاوه بر چربی‌سوزی می‌تواند برای درمان کبد چرب، تنبلی معده، کاهش کلسترول و تری گلیسیرید خون نیز مورد استفاده قرار بگیرد.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

شرکت سینافرآور ایران، قرص لاغری هزال سینا را برای افراد دارای اضافه وزن، افراد دارای چربی خون بالا، افراد مبتلا به کبد جرب و افراد دارای اشتهای بالا طراحی کرده است تا بتوانند بدون بروز آسیب‌های جانبی، به وزن ایده‌آل خود برسند. قرص ضد اشتها هزال و قرص رژیمی هزال نیز نام‌های دیگر این دارو است که دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می‌باشد. 

این قرص لاغری، 100% گیاهی و طبیعی و فاقد هر گونه ترکیبات مضر شیمیایی می‌باشد. بنابراین عوارض جبران‌ناپذیر قرص‌های شیمیایی (مانند مدفوع روغنی شکل، بی‌اختیاری مدفوع، تکرار اجابت مزاج، نفخ شکم، بروز سرطان کولون و عدم جذب ویتامین‌های محلول در چربی K ،A ،D،E و بتا کاروتن‌ها) را نداشته و قادر است با حداقل عوارض جانبی و بدون ایجاد تاثیر سوء بر جذب مینرال‌ها و ویتامین‌ها، شما را به تناسب اندام برساند. 

یکی از مزایای این قرص لاغری این است که حالت مسهل نداشته و موجب دفع مواد موثره و مفید مواد غذایی نمی‌شود. استفاده از این قرص لاغری، با سوزاندن چربی و آزاد شدن کالری، باعث ایجاد حس نشاط و انرژی در فرد مصرف‌کننده می‌شود. قرص لاغری هزال سینا فرآور، نه تنها یک محصول فوق‌العاده برای لاغری و تناسب اندام است بلکه تقویت‌کننده معده، کاهنده کلسترول و تری گلیسیرید نیز می‌باشد. همچنین مصرف این دارو برای افراد داری کبد چرب دارای فواید زیادی است. قیمت مناسب این قرص لاغری در مقایسه با سایر قرص‌های لاغری موجود در بازار و حداقل عوارض جانبی با مصرف آن باعث شده است تا یک گزینه عالی برای افرادی باشد که مایل به کاهش وزن خود هستند.

ویژگی‌ قرص لاغری هزال سینا فرآور

  • افزایش گردش خون
  • رفع سستی و تنبلی معده و کاهش کلسترول و تری گلیسیرید
  • افزایش نشاط و انرژی
  • کمک به تجزیه چربی‌ها
  • کمک به تقویت عملکرد معده
  • دفع چربی
  • کاهش میزان جذب قندها
  • کاهش‌دهنده اشتها

ترکیبات قرص لاغری هزال سینا فرآور

زیره سیاه، مرزنجوش، سداب، زنیان، رازیانه، اشق، لاک مغسول

  • رازیانه: رازیانه موجود در این قرص لاغری باعث می‌شود تا در عین کاهش اشتها فرد، میزان کالری دریافتی از غذاها افزایش یابد. افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بدن نیز از عملکردهای دیگر رازیانه است که چربی سوزی و کاهش وزن را به دنبال خواهد داشت.
  • زیره سیاه: افزایش سوخت و ساز بدن، کاهش کلسترول، چربی خون و سطح انسولین از فواید زیره سیاه است.
  • زنیان: طبع گرم زنیان، موجب هضم بهتر غذا و جلوگیری از انباشته شدن چربی می‌شود. تقویت معده نیز از فواید زنیان است.
  • سداب: خاصیت ضد اسپاسم و ضد نفخ سداب باعث شده است تا دستگاه گوارش عملکرد بهتری داشته باشد. همچنین اثرات آنتی‌اکسیدانی سداب، موجب کاهش فشار خون می‌شود.

نحوه مصرف

قرص لاغری هزال سینا فرآور را روزی دو عدد، نیم ساعت پیش از ناهار و شام میل کنید. مصرف روزانه 2 تا 3 لیوان عرق زیره در کنار این داروی لاغری می‌تواند باعث افزایش تاثیر آن شود.

موارد احتیاط مصرف

  • در صورت مصرف داروهای دیگر حتما با پزشک خود مشورت کنید.
  • در صورت ابتلا به بیماری‌های کبدی و هپاتیت، انسداد روده یا دستگاه ادراری، سنگ صفرا، تشنج، فشار خون و خون ریزی و زخم معده و دوازدهه قبل از مصرف این دارو با پزشک مشورت کنید.
  • افراد با شرایط حساس نسبت به هورمون‌ها مانند سرطان سینه و رحم، اندومتریوزیس و فیبرویید رحمی باید جوانب احتیاط را در مصرف این دارو رعایت کنند.
  • منع مصرف در افراد کمتر از 12 سال

 خرید آنلاین قرص لاغری هزال سینا فرآور 

در صورتی که قصد خرید آنلاین انواع قرص لاغری مانند قرص لاغری هزال سینا فرآور و موارد مشابه را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس انواع محصولات کاهش اشتها و لاغری را مشاهده و خریداری نمایید. همچنین از مشاوره رایگان متخصصان داروپلاس نیز برخوردار شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی