در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قرص زینک پلاس سوپرابیون 60 عدد

شناسه محصول: 6437522
شناسه محصول: 6437522
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

قرص زینک پلاس سوپرابیون بهترین مکمل برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن است که شامل روی و ویتامین‌های گروه B نظیر، اسید فولیک، بیوتین و اسیدپانتوتنیک است. بیوتین و پانتوتنیک اسید موجب رشد موهای براق و پوستی لطیف می‌شوند.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
قرص زینک پلاس سوپرابیون 60 عدد
نقد و بررسی
قرص زینک پلاس سوپرابیون بهترین مکمل برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن است که شامل روی و ویتامین‌های گروه B نظیر، اسید فولیک، بیوتین و اسیدپانتوتنیک است. بیوتین و پانتوتنیک اسید موجب رشد موهای براق و پوستی لطیف می‌شوند.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

قرص زینک پلاس سوپرابیون یک مکمل خوب برای پوست و مانع از ریزش مو می‌گردد. این مکمل به خاطر داشتن روی یا همان زینک و دیگر مواد معدنی و ویتامین‌ها مثل بیوتین و ویتامین ب ۱۲ و اسید پانتوتنیک تأثیر مطلوبی در بدن دارد. قرص زینک پلاس سوپرابیون باعث تقویت سیستم ایمنی، سلامت پوست، مو و ناخن و بهبود رشد ذهنی و جسمی می‌گردد.

ترکیبات قرص زینک پلاس سوپرابیون

  • روی یک ماده معدنی مهم برای سلامت پوست، مو و ناخن است. این ماده معدنی در فعالیت بیش از ۱۰۰ آنزیم که در سوخت‌وساز پروتئین و کربوهیدرات درگیر است تأثیر دارد. مقدار کافی روی در بدن روی عملکرد سیستم ایمنی، ترمیم زخم‌ها، تقویت بینایی و بویایی، رشد و تکامل جنین در دوران بارداری نقش دارد. به‌صورت کلی می‌توان گفت که زینک برای رشد و عملکرد بهتر بدن موردنیاز است. در سلامت پوست، فرم و استحکام ناخن و تقویت ساختمان مو نقش مهمی دارد. در افرادی هم که آکنه دارند مصرف روزانه ۱۰ میلی‌گرم زینک کمک به رفع جوش و آکنه می‌کند. کمبود روی در بدن به عواملی مثل تأمین ناکافی از طریق رژیم غذایی یا اختلال در جذب و افزایش دفع بستگی دارد. باعث بی‌خوابی یا بدخوابی، اختلالات عصبی، اختلال در رشد، کم‌پشتی مو و نازک شدن مو، روند کند ترمیم زخم‌ها می‌گردد.
  • ویتامین‌های گروه B: ویتامین‌های گروه ب یکی از مهم‌ترین گروهای ویتامین در سلامت پوست و مو و ناخن است. ویتامین‌های گروه ب در سلامت سیستم عصبی و روانی مؤثر است و مانع از بروز افسردگی و اختلالات عصبی می‌گردد. پانتوتنیک اسید در رفع آکنه و جوش مؤثر است. کمبود ویتامین‌های گروه ب باعث بروز مشکلاتی مثل نارسایی قلبی، ضعف عضلات، کند شدن روند رشد، خشک شدن و ایجاد ترک در لب‌ها، اضطراب، بی‌خوابی، اختلال در عملکرد سیستم ایمنی، اختلالات عصبی و روانی، نرمی ناخن و ریزش مو می‌شود.

موارد احتیاط مصرف

  • با مشورت پزشک مصرف کنید و مقدار آن را تغییر ندهید.
  • این محصول مکمل است و برای تشخیص و پیشگیری و درمان استفاده نمی‌شود.
  • دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
  • در محیطی خشک و خنک و دمای کمتر از ۳۰ درجه نگهداری نمایید.

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی