در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قرص رادیانس هلث اید - 60 عدد

شناسه محصول: 2382450
شناسه محصول: 2382450
تولید کننده: نیک اختر آربا
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

قرص رادیانس هلث اید محصولی مناسب برای کمک به سلامت پوست، مو وناخن است. این مکمل حاوی کلاژن هیدرولیز شده است و همین امر اثر بخشی این قرص را افزایش داده است. کلاژن یکی از اجزای اصلی بافت پوست است که به تقویت پوست کمک می کند و قابلیت ارتجاعی و آبرسانی ب...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
قرص رادیانس هلث اید - 60 عدد
نقد و بررسی
قرص رادیانس هلث اید محصولی مناسب برای کمک به سلامت پوست، مو وناخن است. این مکمل حاوی کلاژن هیدرولیز شده است و همین امر اثر بخشی این قرص را افزایش داده است. کلاژن یکی از اجزای اصلی بافت پوست است که به تقویت پوست کمک می کند و قابلیت ارتجاعی و آبرسانی به آن می بخشد.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

مکمل‌ها در دنیای امروز نقش مهمی در دستیابی افراد به‌ سلامتی ایفا می‌کنند و به همین دلیل استفاده از آن‌ها نیز افزایش پیدا کرده است. قرص رادیانس هلث اید - 60 عدد دارای کلاژن هیدرولیز شده، ویتامین C و روی است که برای سلامت و شادابی پوست و مو به شمار می‌رود و مصرف آن در دستیابی به زیبایی ظاهر می‌تواند اثرگذار باشد. کلاژن به‌ عنوان نوعی پروتئین به شمار می‌رود که نقش اساسی در ایجاد ساختار سالم برای پوست و همچنین تقویت استخوان‌های بدن دارد. 

به طور طبیعی کلاژن‌ها در گذر زمان کمتر در بدن افراد تولید می‌شوند و همین مسئله باعث می‌شود که پوست بدن شادابی خود را به مرور زمان از دست بدهد. قرص رادیانس هلث اید - 60 عدد می‌تواند کمبود کلاژن در بدن را تا حدودی جبران کند. با افزایش سن، بدن کلاژن کمتری تولید می کند و همین امر منجر به خشکی پوست و ایجاد چین و چروک بر روی پوست می شود. مصرف این قرص میزان کلاژن موجود در پوست را افزایش می دهد، به همین دلیل پس از استفاده از این قرص احساس می کنید که پوست تان درخشان تر شده است. 

خرید آنلاین قرص رادیانس هلث اید 

در صورتی که قصد خرید انواع مکمل غذایی پوست، مو و ناخن مانند قرص رادیانس هلث اید را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس و ارسال سریع محصول نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی