در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قرص آیرونکس اس آر نیچرز پلنتی 60 عدد

شناسه محصول: 2368501
شناسه محصول: 2368501
دسته بندی: آهن
تولید کننده: افق تدبیر سلامت
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

یکی از اساسی ترین مواد معدنی مورد نیاز بدن، آهن می باشد. فقر آهن با علائمی مثل سردرد، سرگیجه، ضعف و بی حالی همراه است و می تواند منجر به بیماری آنمی (کم خونی) گردد. بهترین راه برای درمان فقر آهن و پیشگیری از کم خونی استفاده از قرص و مکمل های آهن می ب...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
قرص آیرونکس اس آر نیچرز پلنتی 60 عدد
نقد و بررسی
یکی از اساسی ترین مواد معدنی مورد نیاز بدن، آهن می باشد. فقر آهن با علائمی مثل سردرد، سرگیجه، ضعف و بی حالی همراه است و می تواند منجر به بیماری آنمی (کم خونی) گردد. بهترین راه برای درمان فقر آهن و پیشگیری از کم خونی استفاده از قرص و مکمل های آهن می باشد. کپسول آیرونکس اس آر نیچرز پلنتی بسته 60 عددی یکی از بهترین مکمل های آهن می باشد. این کپسول ساخت کشور آمریکاست و برای مصرف بانوان، زنان باردار و سالمندان که بیشتر در معرض ابتلا به کم خونی هستند بسیار مناسب می باشد.کپسول آیرونکس اس آر نیچرز پلنتی بسته 60 عددی حاوی ویتامین c و روی می باشد که وجود این دو ویتامین به جذب بیشتر آهن کمک می کند. مصرف روزانه این محصول موجب تامین آهن مورد نیاز بدن می شود و علاوه بر کمک به درمان و پیشگیری از کم خونی موجب عملکرد بهتر گلبول های قرمز خون می گردد.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

قرص آیرونکس اس آر نیچرز پلنتی یکی از بهترین مکمل های آهن ساخت آمریکا است که برای مصرف بانوان و زنان باردار و سالمندان بسیار مفید است. کم خونی اختلال خونی شایعی است که در آن گلبول‌های قرمز یا هموگلوبین کافی در خون وجود ندارد. کاهش تولید گلبول‌های قرمز به دلایل مختلف ارثی، محیطی، تغذیه‌ای، عفونی و خود ایمنی رخ می‌دهد که بسته به علت ایجاد اشکال، طول مدت بیماری و نحوه معالجه و درمان هم متفاوت خواهد بود. از جمله بیماری‌هایی که منجر به کاهش تولید گلبول‌های قرمز می‌شوند می‌توان به نارسائی کلیوی، بیماری تیروئید، مصرف داروهایی مثل داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی ( داروهای شیمی درمانی)، برخی آنتی بیوتیک‌ها مثل کلرامفنیکل، نمک‌های طلا و سمومی همچون بنزن و پرتوهای یونیزان اشاره کرد.
آهن یکی از مواد معدنی بسیار مهم در بدن انسان است که وجود آن در بدن برای جلوگیری از ابتلا به کم‌خونی‌های شدید نقش بسیار کلیدی ایفا می‌کند. قرص آیرونکس اس آر نیچرز پلنتی 60 عدد علاوه بر آهن از برخی ویتامین‌های دیگر مانند B12، C، B6 همچنین روی نیز برخوردار است و همه این مواد در بهبود فرآیند خون‌سازی در بدن انسان نقش‌آفرین هستند.

نحوه مصرف  

مصرف قرص آیرونکس اس آر نیچرز پلنتی 60 عدد باید حتماً زیر نظر پزشک صورت بگیرد و صرفاً نیز برای افراد بزرگسال تجویز می‌شود. این قرص می‌تواند عملکرد سلول‌های گلبول قرمز در بدن را نیز بهبود بخشد.

موارد احتیاط مصرف

این قرص‌ها ممکن است در برخی از افراد عوارض جانبی مانند ایجاد ناراحتی دستگاه گوارش و همچنین یبوست نیز به همراه داشته باشد و به همین دلیل باید حتماً در مصرف آن ملاحظات لازم را نیز در نظر داشته باشید. 

خرید آنلاین قرص آیرونکس اس آر نیچرز پلنتی  

در صورتی که قصد خرید مکمل غذایی تقویتی مانند قرص آیرونکس اس آر نیچرز پلنتی را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس و ارسال سریع محصول نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی