در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شربت کیدی کر ویتابیوتیکس ۲۰۰ میلی لیتر

شناسه محصول: 3057748
شناسه محصول: 3057748
تولید کننده: ویتابیوتیک
فروشنده: داروپلاس
82٬000
45٬100 تومان %45 تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

با توجه به رژیم های غذایی امروزی، حفظ سلامت و شادابی کودکان و نوجوانان به سادگی گذشته نیست. این نوع رژیم ها معمولا قادر به تامین ریز مغذی های لازم از جمله ویتامین ها و مواد معدنی برای بدن نیستند. شربت کیدی کر ویتا بیوتیکس با ارائه ترکیب کاملی از ویتا...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
شربت کیدی کر ویتابیوتیکس ۲۰۰ میلی لیتر
نقد و بررسی
با توجه به رژیم های غذایی امروزی، حفظ سلامت و شادابی کودکان و نوجوانان به سادگی گذشته نیست. این نوع رژیم ها معمولا قادر به تامین ریز مغذی های لازم از جمله ویتامین ها و مواد معدنی برای بدن نیستند. شربت کیدی کر ویتا بیوتیکس با ارائه ترکیب کاملی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز کودکان و نوجوانان، ترکیب منحصر به فردی را در اختیار این گروه سنی قرار داده است.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

تغذیه در کودکان به رشد کامل بدنی و ذهنی آنها کمک می‌کند. بنابراین رسیدگی به نوع تغذیه در کودک باعث می‌شود که کودکان سالمتری داشته باشیم. با این حال جالب است بدانید که بیماری سوء تغذیه در بین کودکان بسیار شایع است و در این دوران کودک دچار فقر پروتئین وانرژی می‌شود و دلایل عمده آن عبارتند از: کیفیت پایین مواد غذایی، دریافت کم و ناکافی غذا، عدم توانایی جذب مواد غذایی است. حال به منظور جلوگیری از این عارضه مکمل‌های غذایی فرموله و ساخته شده است.
شربت کیدی کر ویتابیوتیکس ۲۰۰ میلی لیتر حاوی ترکیبی از ویتامین‌ها و ریز مغذی‌های ضروری است که به بهبود رشد جسمی در کودکان و نوجوانان، تقویت حافظه و یادگیری در کودکان در حال رشد، سیستم ایمنی قوی، تنظیم و تعادل در سوخت و ساز بدن و پیشگیری از بی‌اشتهایی کمک به عملکرد سیستم ایمنی بدن و افزایش مقاومت در برابر بیماری‌ها کمک می‌کند.

خرید آنلاین شربت کیدی کر ویتابیوتیکس ۲۰۰ میلی لیتر

در صورتی که قصد خرید محصولات بهداشتی و ابزارهای سلامتی را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایید. 


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی