در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شربت زینکوویت بی البرز دارو 120 میلی لیتر

شناسه محصول: 5851875
شناسه محصول: 5851875
تولید کننده: البرز دارو
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

شربت زینکوویت بی البرز دارو یک مکمل مناسب برای درمان و پیشگیری از کمبود روی است. این شربت با توجه به نیاز کودکان فرموله شده است که در ترکیبات آن علاوه بر عنصر روی، ویتامین‌های مورد نیاز برای رشد ذهنی و جسمی کودک وجود دارد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
شربت زینکوویت بی البرز دارو 120 میلی لیتر
نقد و بررسی
شربت زینکوویت بی البرز دارو یک مکمل مناسب برای درمان و پیشگیری از کمبود روی است. این شربت با توجه به نیاز کودکان فرموله شده است که در ترکیبات آن علاوه بر عنصر روی، ویتامین‌های مورد نیاز برای رشد ذهنی و جسمی کودک وجود دارد.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

شربت زینکوویت بی البرز دارو، با داشتن عناصر مفید و لازم برای بدن از جمله روی، سیستم ایمنی را تقویت بخشیده به سلامت پوست، ناخن و مو کمک می‌کند. این شربت مکملی مناسب برای جبران کمبود روی بدن است. کودک شما با مصرف این مکمل، کمتر احساس خستگی کرده و رشد بهتری خواهد داشت. از آنجایی که روی به‌ طور طبیعی در بدن ساخته نمی‌شود، باید مقدار مورد نیاز آن را از طریق رژیم غذایی مناسب به دست آورید. چرا که کمبود روی در بدن ضررهای بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

 ویژگی‌ شربت زینکوویت بی البرز دارو

  • فرموله شده ی خاص برای کودکان
  • همراه با ویتامین های اصلی مورد نیاز برای رشد و نمو
  • افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن کودکان
  • کاهش احساس خستگی به سبب وجود ویتامین ها B

ترکیبات شربت زینکوویت بی البرز دارو

  • تیامین (ویتامین ب 1): تیامین به سوخت و ساز و افزایش سطح انرژی کمک می‌کند. این ویتامین کمک می‌کند تا مولکول‌های موجود در کربوهیدرات و پروتئین به گونه‌ای تغییر بیابند که قادر به مصرف برای انجام عملکردهای مختلف بدن باشند. ویتامین ب 1 به سلامت قلب و بهبود عملکرد سیستم عصبی نیز کمک می‌کند.
  • ریبوفلاوین (ویتامین ب 2): ویتامین ب 2 به سوخت‌ و ساز کربوهیدرات‌ها، چربی‌ها و پروتئین و در نهایت به تولید انرژی در بدن کمک می‌کند. ریبوفلاوین همچنین عنصرری ضروری برای تولید سلول‌های خونی و آنتی‌بادی‌های بدن است با بهبود گردش خون، اکسیژن‌رسانی به اندام‌های مختلف را انجام می‌دهد. این ویتامین سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و در حفظ سلامت پوست، تقویت سیستم عصبی و بهبود سلامت چشم و عملکرد بینایی نقش موثری را ایفا می‌کند.
  • نیاسین (ویتامین ب 3): نیاسین به سلامت پوست و حذف سموم و مواد شیمیایی در بدن کمک می‌کند. این ویتامین کلسترول بد خون را کاهش و کلسترول خوب خون را افزایش می‌دهد. ویتامین ب 3 برای سلامت پوست مفید بوده و نقش موثری برای تقویت دستگاه گوارش دارد.
  • پیریدوکسین (ویتامین ب 6): این ویتامین در واکنش‌های بیوشیمی مختلف، نقش کوآنزیم را دارد. مصرف ویتامین ب 6 یا پیریدوکسین، به حفظ سلامت اعصاب، تولید گلبول‌های قرمز و تامین انرژی مورد نیاز سلول‌های بدن کمک می‌کند.

نحوه مصرف

این محصول را مانند هر مکمل و داروی دیگر، مطابق دستور پزشک و یا مشاور تغذیۀ کودک خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که قبل از مصرف شربت، آن را تکان دهید.

موارد احتیاط مصرف

  • این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.
  • در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

عوارض شربت زینکوویت بی البرز دارو

  • تاکنون عوارض خاصی در مورد این دارو گزارش نشده است.

شرایط نگهداری

  • در دمای کمتر از 30 درجه سانتیگراد و دور از نور نگهداری واز یخ زدگی محافظت شود.

خرید آنلاین شربت زینکوویت بی البرز دارو

در صورتی که قصد خرید انواع مکمل های غذایی مانندشربت زینکوویت بی البرز دارو 120 میلی لیتر را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی