در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شربت زیتوکید الحاوی

شناسه محصول: 5490632
شناسه محصول: 5490632
تولید کننده: الحاوی
فروشنده: داروپلاس
22٬345
21٬300 تومان 1٬045 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

شربت زیتوکید الحاوی شربت زیتوکید الحاوی مولتی ویتامین کودکان است و موجب رشد و تقویت قدرت عضلانی کودک می شود. کودکان برای رشد و تکامل به مواد غذایی و ریزمغذی های زیادی نیاز دارند. برخی ریزمغذی ها از طریق مواد غذایی برای بدن تامین نمی شوند و باید آنها...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
شربت زیتوکید الحاوی
نقد و بررسی
شربت زیتوکید الحاوی شربت زیتوکید الحاوی مولتی ویتامین کودکان است و موجب رشد و تقویت قدرت عضلانی کودک می شود. کودکان برای رشد و تکامل به مواد غذایی و ریزمغذی های زیادی نیاز دارند. برخی ریزمغذی ها از طریق مواد غذایی برای بدن تامین نمی شوند و باید آنها را از طریق مکمل های غذایی به دست آورد. قطره مولتی ویتامین و روی زیتوکید الحاوی یکی از مکمل های مناسب برای تامین ویتامین های مورد نیاز کودک است. این مکمل به شکل قطره است و به راحتی برای کودکان قابل استفاده است. ویژگی شربت زیتوکید الحاوی: - مولتی ویتامین کودکان - رشد و شکل گیری استخوان ها - تقویت قدرت عضلانی - رفع ضعف، خستگی فعالیت بدنی - تقویت سیستم ایمنی
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

شربت زیتوکید الحاوی، نوعی مولتی ویتامین کودکان است. این شربت موجب رشد و تقویت قدرت عضلانی کودک می‌شود. کودکان برای رشد و تکامل، به مواد غذایی و همچنین ریزمغذی‌های زیادی احتیاج دارند. برخی از این ریزمغذی‌های مورد نیاز بدن، از طریق مواد غذایی تامین نمی‌شوند. بنابراین برای رفع نیاز بدن، باید این ریزمغذی‌های را از طریق مکمل‌های غذایی به دست آورد.

از مکمل‌های مناسب برای تامین ویتامین‌های مورد نیاز کودک، قطره مولتی ویتامین و روی زیتوکید الحاوی است که به شکل قطره بوده و به راحتی برای کودکان استفاده می‌شود.

شربت زیتوکید الحاوی دارای انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند زینک است و با کمک به تامین نیاز بدن به مواد مغذی، موجب رشد و تقویت قدرت عضلانی کودک می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول، کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین محافظت از بدن در برابر بیماری‌های مختلف است. حفظ سلامت قلب و عملکرد درست مغز، افزایش استحکام استخوان و ناخن از دیگر خواص شربت زیتوکید الحاوی است. مصرف این شربت با تاثیر بر فعالیت‌های مغزی، برای فرد احساس خوشایندی ایجاد می‌کند.

ویژگی‌های شربت زیتوکید الحاوی

  • شربت زیتوکید الحاوی دارای زینک و کمپلکس ویتامین‌ها است.
  • شرکت سازنده این دارو، شرکتی ایرانی و معتبر به نام «الحاوی» است. تمامی محصولات این شرکت از نظر متخصصین علم پزشکی تایید شده است.
  • استفاده مرتب از این دارو برای کسانی که دچار کمبود زینک هستند، این کمبود را در بدن آن‌ها جبران می‌کند.
  • استفاده از شربت زیتوکید الحاوی سیستم ایمنی بدن کودک را در برابر بسیاری از عوامل بیماری‌زا تقویت می‌کند. از این رو کودکانی که از این محصول استفاده می‌کنند، کمتر از دیگران به آنفولانزا و سرماخوردگی مبتلا می‌شوند.

ترکیبات شربت زیتوکید الحاوی

در این مکمل دارویی مقوی انواع ویتامین‌ها وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره شده است. 

  • ویتامین A: این ویتامین از ویتامین‌های موثر در رشد بدن بوده که در جلوگیری از پیری زودرس موثر است. ویتامین A در سلامت موها نیز موثر بوده و با کمبود این ویتامین در بدن، افراد دچار ریزش مو می‌شوند. 
  • ویتامین E: ویتامین E یک آنتی‌اکسیدان طبیعی در بدن بوده و در تقویت سیستم ایمنی و همچنین کاهش زوال شناختی وابسته به سن موثر است. این ویتامین از سلول‌های بدن کودکان، از جمله سلول‌های مغزی، در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. 
  • ویتامین D: این ویتامین نقش‌های زیادی در بدن ایفا می‌کند. از جمله فواید ویتامین D در بدن می‌توان به تقویت استخوان‌ها، افزایش عملکرد شناختی و حمایت از سیستم ایمنی بدن کودکان اشاره کرد. 
  • ویتامین C: ویتامین C یک آنتی‌اکسیدان قوی است. این ویتامین شادابی بدن را حفظ کرده و از ایجاد رادیکال‌های آزاد و همچنین بروز بیماری‌های مختلف جلوگیری می‌کند. از دیگر فواید ویتامین C در بدن، تقویت سیستم ایمنی است که وجود آن برای پیشگیری از سرماخوردگی و انواع بیماری ویروسی لازم است. 
  • ویتامین‌های گروه B: ویتامین‌های این گروه در متابولیسم بدن نقش داشته و به عنوان کوفاکتور بسیار از آنزیم‌ها در بدن عمل می‌کنند. ویتامین‌های گروه B نیز در سیستم عصبی موثر است و به بهبود وضعیت ماهیچه‌ها نیز کمک می‌کند. همچنین این ویتامین‌ها در آزادسازی انرژی از طریق سوخت چربی‌ها نیز موفق هستند. 
  • زینک: یکی از مهمترین ریزمغذی‌ها پس از آهن، زینک است. این ماده در ساخت و ساز سلول‌ها و ترمیم بافت‌های بدن نقش مهمی داد. بنابراین می‌توان گفت که یکی از اصلی‌ترین نقش‌های آن، تقویت سیستم ایمنی است. زینک در ترمیم بافت‌های پوستی دخیل بوده و استفاده از آن، پوست را شاداب می‌سازد. کمبود روی در بدن باعث افزایش ریزش مو می‌شود بنابراین یکی از روش‌های درمان ریزش مو، افزایش میزان روی بدن است. همچنین زینک در افزایش اشتها نیز موثر بوده و برای کودکانی که کمتر غذا می‌خورند، از مکمل آن استفاده می‌شود. همچنین از دیگر تاثیرات روی، می‌توان به افزایش قد در سنین رشد کودکان اشاره کرد.

نحوه مصرف 

مقدار مصرف شربت زیتوکید توسط پزشک و با توجه به نیاز هر فرد تعیین می‌شود. مقدار معمول مصرف به عنوان مکمل تغذیه‌ای، روزانه 1 پیمانه (5 میلی‌لیتر) در کودکان بالای 2 سال است.

موارد احتیاط مصرف 

  • مقادیر بالاتر از مقدار توصیه شده را مصرف نکنید و جهت مقادیر بیشتر با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید. فرآورده را حداکثر تا یک ماه پس از باز شدن درب آن مصرف نمایید
  • مصرف در دوران بارداری و شیردهی: مصرف این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی توسط پزشک متخصص تجویز گردد.
  • تداخلات: در صورت مصرف همزمان داروهای زیر با پزشک خود مشورت نمایید: هیدانتویین (مانند فنی تویین)، لوودوپا، کینولون ها (مانند سیپروفلوکساسین) ترکیبات حاوی سایر ویتامین ها خصوصا ویتامین D و A داروهای ضد انعقاد
  • تداخلات آزمایشگاهی: قبل از انجام تست های آزمایشگاهی به پزشک و یا آزمایشگاه اطلاع دهید. 

عوارض شربت زیتوکید الحاوی

  • در صورت تجویز پزشک و استفاده بر حسب نیاز بدن، عوارض جانبی با مصرف این فرآورده مشاهده نخواهد شد؛ اما به موازات اثرات مطلوب، ممکن است باعث بروز برخی عوارض ناخواسته در بعضی افراد نیز بشود؛ لذا در صورت بروز آن ها باید با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.
  • خواب آلودگی، ضعف و سردرد و سرگیجه
  • افزایش ترشح اشک چشم و بزاق دهان، احساس درد و گرفتگی در شکم، تغییر رنگ مدفوع، اسهال و حالت تهوع
  • واکنش های آلرژیک: کهیر، خارش و التهاب پوستی، ضربان قلب نامنظم، اختلال در تنفس و احساس گرفتگی در قفسه سینه، تورم صورت، لب ها و دهان

شرایط نگهداری

  • فرآورده را دور از نور، رطوبت و در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد و دور از دسترس اطفال نگهداری و از یخ زدگی محافظت نمایید.

خرید آنلاین شربت زیتوکید الحاوی

در صورتی که قصد خرید انواع مکمل های کودک و نوزاد مانند شربت زیتوکید الحاوی را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی