در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شامپو حجم دهنده مو سینره مخصوص موهای ظریف و بی‌حالت حجم 250 میلی لیتر

شناسه محصول: 8761440
شناسه محصول: 8761440
دسته بندی: شامپو مو
تولید کننده: سینره
فروشنده: داروپلاس
43٬000
37٬000 تومان 6٬000 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

شامپو حجم دهنده مو سینره مخصوص موهای ظریف و بی‌حالت حجم 250 میلی لیتر قابلیت بالایی در حجم‌دهندگی و حالت‌دهندگی موها برای افراد دارای موهای ظریف و بی‌حالت دارد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
شامپو حجم دهنده مو سینره مخصوص موهای ظریف و بی‌حالت حجم 250 میلی لیتر
نقد و بررسی
شامپو حجم دهنده مو سینره مخصوص موهای ظریف و بی‌حالت حجم 250 میلی لیتر قابلیت بالایی در حجم‌دهندگی و حالت‌دهندگی موها برای افراد دارای موهای ظریف و بی‌حالت دارد.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

شامپو حجم دهنده مو سینره مخصوص موهای ظریف و بی‌حالت حجم 250 میلی لیتر همانطور که از نامش پیداست، قابلیت بالایی در حجم‌دهندگی و حالت‌دهندگی موها داشته و یک گزینه عالی برای افراد دارای موهای ظریف و بی‌حالت است. در این محصول، از مواد فعال و موثری استفاده شده که باعث تقویت و افزایش انرژی ریشه مو شده و منجر به محکم و قطور شدن موهای ضعیف و نازک می‌شود. بدین ترتیب، به دنبال افزایش قطر و استحکام موها، حجم آن‌ها نیز بیشتر شده و درخشندگی و شادابی مو را دو چندان می‌شود. مواد ضد‌الکتریسیته و مرطوب‌کننده موجود در فرمولاسیون این شامپو، الکتریسیته ساکن را در موها کاهش داده و همچنین مواد طبیعی و پلیمرهای سیلیکونی موجود در آن، موهای نازک و لخت را تقویت و تغذیه کرده و حجیم‌تر و حالت‌پذیرتر می‌کند.

ترکیبات شامپو حجم دهنده مو سینره

آب، آمونیوم لوریل سولفات، آمونیوم لورت سولفات، پلی کواترنیوم ۱۰، کوکونات مونو اتانول آمید، تری اتانول آمین لورت سولفات، اسید سیتریک،(EDTA اتیل دی آمین تترا استیک)، دکسپانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، ویتامین E، عصاره جوجوبا، پلیمرهای سیلیکونی، مواد نگهدارنده و عطر

  • عصاره جوجوبا: جوجوبا به دلیل شباهت داشتن به سبوم پوست (چربی طبیعی پوست)، می‌تواند برای سلامت پوست سر مفید باشد. فرولیک اسید موجود در این عصاره، باعث افزایش متابولیسم سلول‌های پوست و مو می‌شود. همچنین جوجوبا با خاصیت آنتی‌اکسیدانی خود، مقاومت مو را در برابر عوامل مخرب افزایش می‌دهد. این روغن یک ترکیب آب‌رسان است و با رطوبت‌رسانی عمیق به ساقه‌های مو، ضخامت آن‌ها را افزایش می‌دهد. از دیگر وظایف این عصاره می‌توان به افزایش گردش خون مویرگی پوست سر اشاره کرد که این عمل موجب تغذیه فولیکول‌های مو از طریق خون‌رسانی شده و در نتیجه موها قطورتر و مستحکم‌تر و در نتیجه حالت پذیرتر می‌شوند.
  • ویتامین E: ویتامین E دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی است که با قدرت نفوذ بالا به به داخل فولیکول مو نفوذ کرده و پیاز مو را تقویت می‌کند. حفاظت از موها در برابر رادیکال‌های آزاد، آسیب اشعه UV و سایر فاکتورهای مخرب، با ایجاد یک لایه محافظ بر روی آن و آب‌رسانی موها، از دیگر وظایف این ویتامین می‌باشد.
  • دکسپانتنول پیش ساز ویتامین (B5): دکسپانتول می‌تواند با افزایش انرژی در فولیکول مو، آن‌ها را در فاز رشد نگه دارد. نقش دکسپانتول در افزایش حجم موها، ایجاد پیوند با آب و حفظ رطوبت در موها است که باعث حجیم‌تر نشان داده شدن آن‌ها می‌شود. خاصیت رطوبت‌رسانی دکسپانتول، از خارش و ملتهب شدن پوست سر جلوگیری می‌کند.
  • پلی کواترنیوم 10: پلی کواترنیوم 10، با ایجاد یک لایه محافظ بر روی پوست و موی سر، از آن‌ها در برابر عوامل مخرب محیطی محافظت می‌کند. یکی دیگر از خواص این ترکیب، آب‌رسانی به مو و پوست سر است که از شکنندگی مو و ایجاد الکتریسیته در مو جلوگیری کرده و باعث بهبود شانه‌خوری موی سر می‌شود.

    نحوه مصرف

موها را خیس نمایید و مقداری از شامپوی را به مدت 3 تا 5 دقیقه بر روی موها ماساژ دهید. سپس آبکشی نمایید.

خرید آنلاین شامپو حجم دهنده مو سینره مخصوص موهای ظریف و بی‌حالت

در صورتی که قصد خرید انواع شامپو و محصولات مراقبت از مو، شامپو مو مانند شامپو حجم دهنده مو سینره مخصوص موهای ظریف و بی‌حالت حجم 250 میلی لیتر را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی