در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شامپو تقویتی و ضد ریزش مو سینره مخصوص خانم‌ها حجم 250 میلی لیتر

شناسه محصول: 8690422
شناسه محصول: 8690422
دسته بندی: شامپو مو
تولید کننده: سینره
فروشنده: داروپلاس
46٬000
39٬000 تومان 7٬000 تومان تخفیف
تعداد
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

شامپو تقویتی و ضد ریزش مو سینره مخصوص خانم‌ها حجم 250 میلی لیتر با بهبود گردش خون پوست سر، اکسیژن‌رسانی و متابولیسم فولیکول‌های مو را افزایش می‌دهد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
شامپو تقویتی و ضد ریزش مو سینره مخصوص خانم‌ها حجم 250 میلی لیتر
نقد و بررسی
شامپو تقویتی و ضد ریزش مو سینره مخصوص خانم‌ها حجم 250 میلی لیتر با بهبود گردش خون پوست سر، اکسیژن‌رسانی و متابولیسم فولیکول‌های مو را افزایش می‌دهد.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

شامپو تقویتی و ضد ریزش مو سینره مخصوص خانم‌ها حجم 250 میلی لیتر، دارای مواد آنتی‌آندروژن بوده و با در نظر گرفتن شرایط گوناگون بانوان در طول زندگی نظیر تغییرات هورمونی، بارداری و امکان کمبودهای تغذیه‌ای از جمله آهن و سایر ریزمغذی‌ها، موجب رفع نیازهای متابولیکی بانوان می‌گردد. این شامپو با بهبود گردش خون پوست سر، اکسیژن‌رسانی و متابولیسم فولیکول‌های مو را افزایش داده و با این کار نه تنها ریزش مو را کاهش می‌دهد بلکه به رویش مجدد آن نیز کمک می‌کند. این شامپو، به طور تخصصی و با استفاده از سورفاکتانت‌های ملایم، پاک‌کنندگی مناسبی را برای انواع پوست و مو فراهم کرده و بدون ایجاد خشکی در پوست مو، چربی‌ها، آلودگی‌ها و مواد زائد آن را زدوده و موها را پس از استحمام حجیم‌تر نشان می‌دهد. وجود مخلوط سورفاکتانت آنیونی و غیریونی در فرمولاسیون این شامپو باعث شده است تا اثر محرک آن کاهش یابد و با دارا بودن مواد مرطوب‌کننده و نرم‌کننده، علاوه بر اینکه موجب آب‌رسانی به موها و شادابی و طراوت آنها می‌شود، با ایجاد یک لایه محافظ بر روی مو، از آن در برابر آسیب مخرب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

ترکیبات شامپو تقویتی و ضد ریزش مو سینره مخصوص خانم‌ها

آمونیوم لورت سولفات، آمونیوم لوریل سولفات، دایمیتیکون، پلی کواترنیوم 10، تری اتانل آمین لوریل سولفات، کوکامید مونواتانل آمین، عصاره جیکنوبیلوبا، عصاره سابال (نخل اره ای)، دکسپانتنول، پیش ساز ویتامین B5، ویتامین F، ویتامین E، سدیم کلرید، سولفات روی، ویتامین B6، اسید سیتریک، اسانس، نگهدارنده، EDTA

  • جینکو بیلوبا: جینکو بیلوبا، حاوی آنتیاکسیدان‌های محافظت‌کنندهای چون فلاوونوئیدها و ترپنوئیدها می‌باشد که از مو در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. در این گیاه 4 درصد پروتئین، 38 درصد کربوهیدرات، الکل‌ها، کتون‌های آلکالوئید، اسیدآمینه، گلوکزیدهای سیانوژنیک و فنل‌ها به وفور دیده می‌شوند و اثرات درمانی این گیاه، به دلیل همین مواد موثر موجود در آن است.
  • عصاره سابال (نخل ارهای) : تعدیل چربی مو، از جمله وظایف عصاره سابال موجود در این شامپو می‌باشد. همچنین این عصاره، بر روی ریزش موی آندروژنی تاثیر گذاشته و موجب درمان آن می‌شود.
  • پرو ویتامین B5: پرو ویتامین B5 موجود در فرمولاسیون این شامپو، باعث حفظ رطوبت، افزایش مقاومت مو در برابر عوامل مخرب محیطی و تحریک رویش مو می‌شود.
  • ویتامین E: این ویتامین نیز از موها در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

نحوه مصرف

موها را خیس کنید و مقداری از شامپو را به آرامی به مدت 3 الی 5 دقیقه بر روی پوست سر و موها ماساژ دهید. سپس به طور کامل آبکشی نمایید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی