در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شامپو بدن حاوی عصاره آرگان سینره حجم 250 میلی لیتر

شناسه محصول: 6346300
شناسه محصول: 6346300
دسته بندی: شامپوی بدن
تولید کننده: سینره
فروشنده: داروپلاس
45٬000
39٬500 تومان 5٬500 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

شامپو بدن حاوی عصاره آرگان سینره حجم 250 میلی لیتر با خاصیت پاک‌‌کنندگی و شوبندگی عالی، مناسب مصرف روزانه است و به رفع خستگی پوست و طراوت و شادابی پوست کمک میکند.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
شامپو بدن حاوی عصاره آرگان سینره حجم 250 میلی لیتر
نقد و بررسی
شامپو بدن حاوی عصاره آرگان سینره حجم 250 میلی لیتر با خاصیت پاک‌‌کنندگی و شوبندگی عالی، مناسب مصرف روزانه است و به رفع خستگی پوست و طراوت و شادابی پوست کمک میکند.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

شامپو بدن حاوی عصاره آرگان سینره حجم 250 میلی لیتر یکی از برترین محصولات برند سینره است. این محصول فاقد مواد صابونی است و برای مصرف روزانه مناسب است.  با قدرت شویندگی مناسب، یک انتخاب عالی برای آقایان و خانم‌ها با انواع پوست است. در فرمولاسیون این شامپوی بدن، هیچ‌گونه مواد صابونی التهاب‌زا استفاده نشده بنابراین منجر به خشکی، قرمزی و التهاب پوست حتی در افراد دارای پوست خشک نمی‌شود. این محصول، حاوی عصاره‌ آرگان است که علاوه بر داشتن رایحه دلپذیر و حس طراوت و شادابی، نرمی و لطافت پوست را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد. از مزیت‌ها این شامپوی بدن، استفاده از سورفاکتانت‌های مؤثر و ملایم می‌باشد که در عین شویندگی مطلوب و مناسب، ملایم بوده و به پوست آسیب نمی‌رساند.

ترکیبات شامپو بدن سینره

ویتامین E: ویتامین E، با خاصیت آنتی‌اکسیدانی خود و با ایجاد یک لایه محافظ بر روی پوست، از آسیب فاکتورهای مخرب محیطی و آلودگی‌ها به پوست جلوگیری می‌کند. • پلی کواترنیوم 10: این ترکیب در شامپو بدن سینره، وظیفه مرطوب‌کنندگی، نرمی و لطافت پوست را بر عهده دارد. علاوه بر این، از واکنش‌های التهاب‌آور پوست جلوگیری کرده و در نتجه حساسیت‌ها را کاهش می‌دهد. • دکسپانتنول: دکسپانتنول یک از ویتامین‌های گروه B می‌باشد که با نفوذ به لایه‌های عمقی پوست و اتصال به مولکول‌های آب، آب را درون پوست نگه می‌دارد و باعث نرمی و لطافت آن می‌شود. همچنین با نوسازی سلول‌های پوستی، باعث ترمیم پوست آسیب‌دیده در اثر سوختگی، اگزما و ... می‌شود. • نمک دریایی: وجود نمک دریایی در فرمولاسیون این شامپو علاوه بر اینکه با یاداوری بوی دریا، حس آرامش را در مصرف‌کننده ایجاد می‌کند و باعث تسکین خستکی و استرس روزانه می‌شود، به رفع بوی بد عرق، حفاظت از پوست در برابر فاکتورهای مخرب محیطی حفظ کرده و قدرت دفاعی پوست را بالا می‌برد.

نحوه مصرف شامپو بدن حاوی عصاره آرگان سینره

مقداری از شامپو بدن را بر روی لیف یا اسفنج مرطوب ریخته و از کف حاصل ازآن برای شستشوی بدن استفاده کنید.  

 

خرید آنلاین شامپو بدن حاوی عصاره آرگان سینره 

در صورتی که قصد خرید انواع لوازم بهداشتی_ مراقبت از بدن و شامپوی بدن مانند شامپو بدن حاوی عصاره آرگان سینره حجم 250 میلی لیتر را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاسنسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی