در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

سرم نرم کننده مو سینره (آنتی فریز) حجم 100 میلی لیتر

شناسه محصول: 9888777
شناسه محصول: 9888777
دسته بندی: سرم و اسپری مو
تولید کننده: سینره
فروشنده: داروپلاس
90٬000
78٬000 تومان 12٬000 تومان تخفیف
تعداد
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

سرم نرم کننده مو سینره آنتی فریز در حجم 100 میلی لیتر جهت برطرف کردن وزی و بدحالتی مو خشک و شکننده استفاده میشود. محصول فاقد الکل و حاوی ویتامین A،E است.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
سرم نرم کننده مو سینره (آنتی فریز) حجم 100 میلی لیتر
نقد و بررسی
سرم نرم کننده مو سینره آنتی فریز در حجم 100 میلی لیتر جهت برطرف کردن وزی و بدحالتی مو خشک و شکننده استفاده میشود. محصول فاقد الکل و حاوی ویتامین A،E است.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

سرم نرم‌کننده مو سینره آنتی فریز حجم 100 میلی لیتر، به منظور آب‌رسانی به موهای رنگ شده و افزایش جلوه و جلای آن طراحی شده است و یک محصول عالی برای افرادی است که دارای موهای بدحالت، وز، خشک، شکننده و مجعد می‌باشند. با گستردگی بر روی مو و ایجاد یک لایه محافظتی از جنس سیلیکون، باعث نرم و لطیف شدن موها شده و امکان شانه شدن راحت‌تر آن‌ها را فراهم می‌کند. این لایه سیلیکونی ایجاد شده بر روی مو همچنین با افزایش رطوبت مو، مانع از به وجود آمدن موخوره ناشی از خشکی مو می‌شود. این محصول الکتریسیته ساکن موجود در مو را از بین می‌برد، دارای امگا 3 و امگا 6 برای تغذیه موها است و برای اینکه رطوبت مو را حفظ کند در ترکیباتش از ویتامین A ،E استفاده شده است. از جمله ویژگی‌های این نرم‌کننده، استفاده از ویتامین‌ها و روغن‌های گیاهی طبیعی محافظت‌کننده در فرمولاسیون آن است که از مو در برابر اشعه مضر خورشید و آسیب ناشی از وسایل حالت‌دهنده حرارتی مانند سشوار محافظت می‌کند. برخلاف سایر محصولات نرم‌کننده مو، در فرمولاسیون این محصول، هیچ‌گونه مواد الکلی استفاده نشده بنابراین فاقد عوارض جانبی می‌باشد. طراحی بسته‌بندی این محصول، به صورت پمپی بوده و استفاده از آن بسیار آسان است.

ترکیبات سرم نرم کننده موی سینره

سیکلومتیکون ، سیکلو پنتاسیلوکسان ، دایمتیکونول، دایمتیکون ، فنیل تری متیکون ، ستیل دایمتیکون ، روغن جوانه گندم ، ویتامین E ، ویتامین A ، روغن گل گاو زبان ، مواد نگهدارنده ، عطر • جوانه گندم: جوانه گندم، سرشار از پروتئین‌ها و ویتامین‌های مفید برای موهاست. استفاده از آن یک درمان طبیعی برای جلوگیری از ریزش مو و برطرف کردن مشکل رشد مو است. روغن جوانه گندم دارای ویتامین B، به منظور تحریک رشته سلولی و ساخت بافت‌ها می‌باشد .همچنین این روغن پروتئین‌هایی دارد که باعث تقویت مو و پیاز آن می‌شود، بنابراین این روغن باعث رفع مشکلاتی همچون شکستن و خشکی مو می‌شود. همچنین جوانه گندم خاصیت آب‌رسانی داشته که می‌تواند خشکی و وزی مو را به خوبی برطرف کند. • ویتامین E : ویتامین E موجود در این سرم باعث تنظیم چربی پوست سر شده و حجم موها و درخشندگی آن را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. این ویتامین، یک لایه محافظ بر روی موها تشکیل می‌دهد که علاوه بر حفظ رطوبت از وزی و بدحالتی موها جلوگیری کرده و بدین طریق مانع از ایجاد موخوره و دوچندان شدن درخشش , زیبایی موها می‌شود. وجود ویتامین E در این سرم باعث شده است تا این سرم گزینه مناسبی برای موهای خشک و آسیب‌دیده و تقویت ساقه مو شود. • گل گاو زبان: این گیاه با دارا بودن مقادیر زیادی از اسیدهای چرب مفید برای موها، باغث بهبود وضعیت پوست و مو و نرمی و لطافت مو می‌شود. این اسید چربهای موجود، از مو در برابر رادیکال‌های آزاد و سایر فاکتورهای مخرب محیطی محافظت می‌کند. • ویتامین A : این ویتامین موجب رشد و ضخیم شدن مو شده و آن را سیاه و براق نگه میدارد، ویتامین A ، با دارا بودن خاصیت آنتی‌اکسیدانی باعث می‌شود با ایجاد یک لایه بر روی مو علاوه بر مرطوب‌کنندگی آن از شکنندگی مو جلوگیری می‌کند.

نحوه مصرف

1 تا 2 پمپ از سرم را کف دست ریخته و بر روی مویی که خیسی آن با حوله گرفته شده و مرطوب است ماساژ دهید بخصوص در قسمت میانی و انتهایی، در نهایت موی شما به هر حالتی که به آن بدهید شکل می‌گیرند، اگر شما بعد از استفاده از این محصول تمایل به استفاده از سشوار دارید حتما از حرارت کم آن استفاده کنید.  


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی