در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

سافت ژل امگا 3 (گلدن سیز) کارن 60 عددی

شناسه محصول: 1074780
شناسه محصول: 1074780
دسته بندی: امگا 3
تولید کننده: کارن
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

معرفی اجمالی کپسول امگا 3 گلدن سیز کارن حاوی روغن ماهی که منبع سرشاری از اسیدهای چرب بلند زنجیره غیراشباع امگا 3 مانند DHA و EPA است، است. DHA جزء حیاتی از چربی‌های غشا سلول‌ها به ویژه در مغز و شبکیه است. مصرف اسیدهای چرب امگا 3 فواید بی شماری برای ب...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
سافت ژل امگا 3 (گلدن سیز) کارن 60 عددی
نقد و بررسی
معرفی اجمالی کپسول امگا 3 گلدن سیز کارن حاوی روغن ماهی که منبع سرشاری از اسیدهای چرب بلند زنجیره غیراشباع امگا 3 مانند DHA و EPA است، است. DHA جزء حیاتی از چربی‌های غشا سلول‌ها به ویژه در مغز و شبکیه است. مصرف اسیدهای چرب امگا 3 فواید بی شماری برای بدن دارد که در گیاهان، لوبیاها، گردو و دانه کتان یافت می‌شود و ممکن است به مقدار بسیار کم تر از حد لازم بدن مصرف شود.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

قرص سافت ژل امگا 3 که از روغن ماهی تهیه شده است و به عنوان یکی از مهم‌ترین اسیدهای چرب مورد نیاز بدن محسوب می‌شود. در واقع، عملکرد اصلی این سافت ژل‌ها به اسیدهای چرب بلند زنجیره غیراشباع امگا 3 مانند DHA و EPA موجود در روغن ماهی، مربوط می‌شود. این اسیدهای چرب امگا 3، دارای فواید بسیاری برای بدن هستند. یکی از فواید امگا 3 این است که ابتدا  لیپوژنز را مهار کرده و سپس تحریک اکسیداسیون اسیدهای چرب در کبد، فشار خون و تری گلیسیرید را کاهش می‌دهد. سطح فیبرینوژن و چسبندگی پلاکت‌ها نیز با مصرف امگا 3 کاهش می‌یابد بنابراین فعالیت ضد انعقادی نیزاز عملکردهای دیگر آن محسوب می‌شود.

اسیدهای چرب امگا 3، جذب کلسیم را در استخوان‌ها افزایش داده و از این طریق به پیشگیری از تحلیل استخوانی در سنین یائسگی کمک می‌کنند. افراد مبتلا به آرتریت، با مصرف این سافت ژل می‌توانند به کاهش درد و التهاب و انعطاف‌پذیری هر چه بیشتر مفاصل خود کمک کنند. امگا 3، تاثیر مستقیمی بر سلامت مغز و سیستم عصبی دارد. در واقع، مصرف امگا 3 به میزان کافی، نقش مهمی در تقویت عملکرد مغز، تقویت حافظه و تمرکز، بهبود خلق و خو و کاهش افسردگی دارد. بدین ترتیب، مصرف امگا 3 می‌تواند احتمال ابتلا به بیماری‌های مغزی نظیر آلزایمر، زوال عقل و اسکیزوفرنی را کاهش دهد.

مصرف روغن ماهی، با حفظ رطوبت در سلول‌های پوستی می‌تواند بسیار در زیبایی و سلامت پوست، مو و ناخن نیز موثر باشد. تقویت سیستم بینایی، حفاظت از چشم‌ها در برابر عارضه تحلیل ماکولار و پیشگیری از بروز سندرم خشکی چشم نیز از عملکردهای دیگر امگا 3 می‌باشد. استفاده از امگا 3 پیش از دوره قاعدگی، درد و اسپاسم پیش از قاعدگی را از طریق کاهش انقباضات عضلات صاف رحم و مهار سنتز پروستاگلاندین‌ها کاهش می‌دهد.

از جمله مزایای این سافت ژل می‌توان به عدم استفاده از جیوه و پاربن در فرمولاسیون آن اشاره کرد بنابراین مصرف آن موجب بروز عوارض جانبی نخواهد شد. استفاده از اسانس پرتقال در ترکیب آن باعث شده است تا فاقد هرگونه ته مزه ماهی بوده و حتی افراد حساس نیز بتوانند از آن استفاده کنند. طراحی آن در اندازه‌های کوچک، بلع آن را برای افراد راحت‌تر کرده است.

ویژگی‌ سافت ژل امگا 3 (گلدن سیز) کارن

  • کاهش فشار خون و تری گلیسیرید
  • فعالیت ضد انعقادی
  • کمک به حفظ سلامت استخوان‌ها و مفاصل
  • بهبود سلامت مغز و سیستم عصبی
  • افزایش سطح سلامت قلب و عروق
  • تقویت پوست، مو و ناخن
  • تقویت و حفظ سلامت سیستم بینایی
  • تقویت سیستم ایمنی
  • تسکین دردهای قاعدگی
  • ضد التهاب قوی

تیکیبات سافت ژل امگا 3 (گلدن سیز) کارن

نام ترکیب مقدار
Calories 12
Calorie from Fat 10.8
Total Fat 1.2 g
Total Omega 3 670 mg
Omega 3 EPA 360 mg
Omega 3 DHA 240 mg

نحوه مصرف

طبق نظر پزشک متخصص می‌توانید روزانه 2 تا 4 کپسول را به همراه یک لیوان آب میل کنید.

احتیاط مصرف

  • لزوم مشورت با پزشک در صورت مصرف داروهایی نظیر دارو‌های رقیق‌کننده خون، فشار خون و ضد التهاب‌های غیر استروئیدی مانند آسپرین و ایبوپروفن
  • لزوم مشورت با پزشک برای مصرف در دوران بارداری و شیردهی و برای افراد زیر 18 سال

خرید آنلاین سافت ژل امگا 3 (گلدن سیز) کارن

در صورتی که قصد خرید محصول سافت ژل امگا 3 (گلدن سیز) کارن در بسته 60 عددی و دیگر مکمل‌های کمک درمانی را دارید، می‌توانید در سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسیت به خرید محصولات این محصولات اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره رایگان متخصصین داروپلاس نیز استفاده کنید.


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی