در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

رژ لب مایع این لی شماره M356

شناسه محصول: 5626545
شناسه محصول: 5626545
دسته بندی: رژ لب
تولید کننده: این لی
فروشنده: داروپلاس
75٬000
60٬000 تومان %20 تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

جلوه ای مات و مخملی حاوی ویتامین E دارای رنگ دانه های قوی ماندگاری بالا و دارای بافت سبک، بدون ایجاد حس چسبندگی و خشکی روی لب ها فاقد سرب و پارابن

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
رژ لب مایع این لی شماره M356
نقد و بررسی
جلوه ای مات و مخملی حاوی ویتامین E دارای رنگ دانه های قوی ماندگاری بالا و دارای بافت سبک، بدون ایجاد حس چسبندگی و خشکی روی لب ها فاقد سرب و پارابن
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

این روزها خرید لوازم آرایش با­کیفیت و مورد ­پسند ، تبدیل به یکی از کارهای پیچیده شده،  چرا که انتخاب­‌های بیشماری در اختیار داریم و اطلاعاتی که در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی داریم نیازمند به­روز شدن است. رژلب یکی از پراستفاده‌­ترین و اصلی­ترین لوازم آرایشی است که انتخاب درست آن به جذابیت چهره می­افزاید و مکمل رنگ لباس و آرایش شما می شود. همچنین کیفیت رژلب پوست لب را از خشکی و پوسته پوسته­ شدن محافظت می­کند، خصوصا اگر فردی هستید که دوست­ دارید همیشه مقداری آرایش روی صورتتان باشد. در این مطلب درباره­ی رژ لب مایع این لی ، مدل black cherry (آلبالویی سیاه) توضیح خواهم­داد .   

ویژگی ظاهری

رنگ این محصول زرشکی تیره و دارای رنگ­دانه های قوی است. حجم کلی محصول پنج میلی­لیتر است و هنگام مصرف بافت سبکی دارد. موقع استفاده از این محصول متوجه می­شوید اثر آن بر روی لب ها کاملا مات و مخملی است.

بافت سبک و غیرچسبنده

 بعضی از رژلب­هایی که به اسم رژلب ماندگار به مشتری­ها عرضه می­شود دارای بافتی چسبنده، حس نامطلوب و سنگینی است که در طول مدت مصرف حس می­شود. حتی گاهی موقع حرف­زدن  حس میکنید لب­های شما به هم چسبیده. رژلب این لی دارای حس سبکی  و بافتی غیر چسبنده و ملایم است که حس نامطلوبی ایجاد نمی­کند.

داشتن قابلیت آب رسانی

رژلبی که تعادل موم و روغن در آن رعایت شده باشد، لب را تا حد بسیار زیادی آب‌رسانی می‌کند. یک رژلب متعادل نباید به شما احساس خشک شدن پوست لب را بدهد. بنابراین یکی از ویژگی های رژلب این لی این است که لب‌های شمارا مرطوب نگه می دارد.

رژلب مایع

بسیاری از خانم­ها از رژلب مایع استفاده می‌کنند چون معتقدند این نوع رژلب‌ها کاربردی آسان‌تر دارند و ظاهری بهتر نسبت به رژهای معمولی دارند. خانم­هایی که می‌خواهند با یک‌بار استفاده از رژلب تا مدت زیادی نیاز به تمدید آن نداشته باشند می‌توانند از رژلب‌های مایع استفاده کنند. دقت کنید که در هنگام استفاده از رژلب‌های مایع بهتر است از قلم‌موهای مخصوص این استفاده کنید.

ترکیبات رژلب

این رژلب حاوی ویتامین E و فاقد هرگونه ترکیبات سرب و پارابن می­باشد.

  • ویتامین E: ترکیبات این رژ لب حاوی مقادیری از  ویتامین  Eاست که یکی از ویتامین های  محلول در چربی است، خاصیت آنتی­اکسیدانی دارد و از بافت‌های بدن در مقابل اثرات مخرب رادیکال آزاد برخی از ترکیب‌های شیمیایی محافظت می‌­کند. ویتامین E  در گیاهان و بیشتر در دانه‌ها و مغزهای روغنی یافت می‌شود و یکی از عوامل مهم  برای داشتن سیستم­ایمنی قوی و پوست سالم  است. ویتامین E موجود در رژلب این لی، پوست لب را تغذیه و نرم می­کند و همچنین باعث کاهش خطوط لب و کاهش چین­وچروک­ها میشود.
  • فاقد ترکیبات سرب و پارابن: پارابن یکی از ترکیبات شیمیایی است که طی 20 سال اخیر در برخی لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرد، اما به دلایلی استفاده از این ترکیب خطرناک است. این ماده اثرات شبه هورمونی دارد و می تواند ریسک سرطان سینه را افزایش دهد. درباره­ی سرب باید گفت این ماده شیمیایی علاوه بر این که باعث سقط یا بروز مشکلات ژنتیکی جنین می شود، می­تواند زمینه بروز انواع سرطان را فراهم کند و حتما می­دانید سرطان از بیماری­هایی است که می تواند مرگ زودرس را رقم بزند. رژ لب این لی فاقد ترکیبات مضرّ سرب و پارابن است.
  • تناسب رنگ رژلب با رنگ پوست: بعضی رژلب­ها فقط به تناژ خاصی از رنگ پوست می­آیند اما این رژلب را میتوان با تناژ رنگ­پوست سرد و گرم استفاده­کرد و در دو­حالت با آرایش مختص به خودش جذاب خواهدبود. میتوانید از آرایش رنگ سیاه یا دودی برای افزودن به جذابیت آن استفاده کنید. رژلب مات جلوه­ای جدی­تر و رسمی­تر به آرایش شما می­دهد و ماندگاری بیشتری دارد و سریع­تر خشک میشود اما در عوض نیاز به دقت و زمان بیشتری درهنگام استفاده دارد و استفاده­ی آن بدون آینه مشکل است. سعی کنید رژلب را در آخرین مرحله­ی آرایش خود قرار دهید و پیش­از استفاده، لب­ها را اسکراب کنید و سپس با لب­هایی بدون پوسته و تمیز و بدون چربی اضافی رژلب را استفاده­کنید. برای اسکراب خانگی لب­ها از ترکیب مقداری عسل، شکر و روغن نارگیل به مدت دو الی سه دقیقه روی لب­ها ماساژ دهید و سپس پاک کنید. هنگامی که در مهمانی یا جلسه­ای با چنین رژلبی حضور پیدا میکنید نیاز به مراقبت بیشتری دارید تا رژلب تکه ­تکه نشود و حالت یک نواخت خود را به روی پوست شما حفظ کند، پس هنگام خوردن و نوشیدن مایعات دقت­کنید.
  • پاک کردن رژ لب: با توجه به این­که رژلب مات این لی، برای استفاده در مدت­زمان طولانی­تر است و ماندگاری بیشتری روی لب­ها دارد برای پاک­کردن آن ممکن است به مشکل بربخورید بنابر­این در این­جا روش پاک­کردن آسان و بدون آسیب به لبهایتان را آموزش میدهیم. برای پاک کردن کامل و سریع تر لبها میتوانید از بالم­لب ، روغن نارگیل یا وازلین استفاده کنید. به این­شکل که اول مقداری روغن یا بالم­لب را کاملا روی سطح لب­ها پخش کنید و بعد از دو دقیقه با دستمال­کاغذی پاک کنید. ممکن است مجبور شوید این کار را تا دوبار تکرار کنید تا اثرات رژلب کاملا محو شود.

محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی