در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

رژ لب مایع این لی شماره M322

شناسه محصول: 5508902
شناسه محصول: 5508902
دسته بندی: رژ لب
تولید کننده: این لی
فروشنده: داروپلاس
75٬000
60٬000 تومان %20 تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

ایجاد جلوه مات و مخملی حاوی ویتامین E ایجاد پوشش کامل با ماندگاری طولانی مدت دارای بافت سبک، بدون ایجاد حس چسبندگی و خشکی روی لب‌ها فاقد سرب و پارابن

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
رژ لب مایع این لی شماره M322
نقد و بررسی
ایجاد جلوه مات و مخملی حاوی ویتامین E ایجاد پوشش کامل با ماندگاری طولانی مدت دارای بافت سبک، بدون ایجاد حس چسبندگی و خشکی روی لب‌ها فاقد سرب و پارابن
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

رژ لب مایع این لی شماره M322

برای بانوانی که به ظاهر خود اهمیت داده و از لوازم آرایشی استفاده می‌کنند، کیفیت این محصولات اهمیت زیادی دارد. همه دوست دارند از لوازمی استفاده کنند که کیفیت بالایی داشته باشد و برای سلامتی افراد آسیب‌زا نباشد. رژ لب مایع این لی شماره M322 یکی از همین محصولات باکیفیت و مرغوب است که افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند.

یک آرایش خاص و زیبا

در بین همه محصولات آرایشی، رژ لب نسبت به سایر محصولات فراگیرتر بوده و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول، به لب‌ها که قسمت مهمی از صورت هستند، فرم و رنگ داده و به چهره افراد زیبایی می‌بخشند. رژ لب یکی از مهم‌ترین اجزای لوازم آرایشی است.

در بازار رژ لب‌های زیادی وجود دارند که کیفیت و قیمت آنها باهم متفاوت است. همچنین نسبت به براق بودن، مات بودن، چرب یا خشک بودن هم از یکدیگر متمایز می‌شوند. این ویژگی‌ها به سلیقه مصرف کننده و علاقه او بستگی دارد که چه مدلی را بپسندد. رژ لب‌ها بر اساس بافت و جنس هم نسبت به یکدیگر تفاوت دارند.

انواع رژ لب موجود در بازار

رژ لب‌ها بر اساس رنگ، جنس، بافت و ویژگی‌های دیگری نسبت به یکدگیر تفاوت دارند. هرکسی نسبت به سلیقه خود، به یک نوع رژ علاقه داشته و مصرف آن را ترجیح می‌دهد.

رژ لب کرمی پوشش خیلی خوبی را روی لب ایجاد میکند. همچنین باعث برجستگی و حجم‌دهی به لب می‌شود. یکی دیگر از مواردی که اهمیت دارد، دوام رژ لب بوده که این نوع رژها دوام خوبی هم دارند.

رژ لب‌های شفاف هم با اینکه پوشش زیاد خوبی رو لب ایجاد نمی‌کنند، اما باعث برجستگی و زیباتر به نظر رسیدن لب‌ها می‌شوند. این نوع محصول بیشتر برای مصرف روزانه مورد قبول است.

رژ لب مات، که این روزها نسبت به سایر محصولات محبوبیت پیدا کرده‌اند، پوشش قوی و خوبی دارند. دوام آنها هم خوب است اما استفاده مکرر از آنها، کمی باعث خشکی لب می‌شود پس بهتر است به صورت روزانه از آنها استفاده نکنید.

جلوه رژ لب مایع این لی شماره M322

برند این لی، یک برند محبوب در بین مصرف کنندگان محصولات آرایشی است. این رژ لب مایع، جلوه‌ای مات و مخملی روی لب‌ها ایجاد می‌کند. افراد این روزها بیشتر نسبت به جلوه مات تمایل نشان داده و دوست دارند از این نوع رژ استفاده کنند.

رژ لب مایع، یکی از محصولات نسبتاً جدید است که به شکل مایع استفاده می‌شود. بعد از اینکه آن را روی لب خود می‌کشید، سریع خشک شده و به خوبی روی لب می‌نشیند. با اینکه رطوبت رسانی بهتری برای لب‌ها دارند، اما نسبت به رژ جامد و مدادی، دوام کمتری دارند. این نوع رژ لب هم می‌تواند براق باشد و هم مثل رژ لب مایع این لی شماره M322 مات باشد.

رژ لب ویتامینه این لی شماره M322

بعضی از رژ لب‌ها، برای اینکه از سلامت لب‌ها مراقبت کنند، با یکسری از ویتامین‌ها ترکیب شده و به محصول ویتامینه تبدیل می‌شوند. در رژ لب این لی هم از ویتامین E  استفاده شده تا برای لب‌ها مناسب‌تر باشد. این ویتامین از خشکی لب‌ها جلوگیری کرده و باعث می‌شود که آنها برجسته‌تر و بهتر به نظر برسند.

بافت رژ لب مایع این لی شماره M322

شاید شما هم با استفاده از بعضی رژها، احساس سنگینی روی لب خود احساس کنید. این مشکل در رژ لب این لی حل شده چرا که بافت سبکی دارد. این محصول روی لب‌ها حس چسبندگی و سنگینی ایجاد نمی‌کند تا با آن حس بهتری داشته باشید.

اگر نگران ماندگاری و دوام این رژ لب مایع هستید، باید بدانید که این مسئله جای نگرانی ندارد چرا که تولید کننده نسبت به دوام این محصول، به مصرف کننده اطمینان می‌دهد. پس با خیال راحت از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

ترکیبات سمی در رژ لب

بسیاری از مصرف کنندگان رژ لب، نسبت به مواد موجود در آن، احساس نگرانی دارند. رژ لب‌های زیادی، شمامل سرب و پارابن هستند که برای سلامتی بسیار خطرناک بوده و برای همین استفاده از این محصولات توسط مختصصان توصیه نمی‌شود.

اما در محصول مورد نظر، تولیدکننده از پارابن و سرب استفاده نکرده تا سلامت آن حفظ شده و برای مصرف کنندگان مشکلی را ایجاد نکند. اگر شما هم نسبت به این موضوع حساس هستید، با آرامش خیال از رژ لب مایع این لی شماره M322 استفاده کنید.

روش استفاده رژ لب مایع این لی شماره M322

در محفظه شیشه‌ای این محصول، 4.5 میلی لیتر رژ جای گرفته که حاوی رنگدانه‌های طبیعی است. همچنین پوشش‌دهی بالایی هم داشته و استفاده از آن خوشایند خواهد بود. برای مصرف این محصول، باید با استفاده از اپیلکاتور به صورت ضربه‌ای روی لبه‌ای خود بزنید و بعد، به راحتی آن را روی لبه‌ای خود پخش کنید.

ویژگی‌های رژ لب مایع این لی

  • این رژ لب، بافت لطیف و پوششی مخملی روی لب‌ها ایجاد می‌کند.
  • ظاهر مات و دوام بالای آن، استفاده از آن را جذاب‌تر می‌کند.
  • این محصول به حفظ رطوبت لب‌ها و جلوگیری از خشک شدن و پوسته شدن آنها کمک می‌کند.
  • این رژ چسبندگی نداشته و در اطراف لب پخش نمی‌شود.
  • بدون پارابن و سرب بوده و برای سلامتی ضرر ندارد.

اگر به دنبال یک رژ لب باکیفیت و خوشرنگ هستید، رژ لب مایع این لی شماره M322 یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب است.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی