در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

رژلب ضد آفتاب این لی Ginger Flower SC 550

شناسه محصول: 3171647
شناسه محصول: 3171647
دسته بندی: رژ لب
تولید کننده: این لی
فروشنده: داروپلاس
69٬800
55٬500 تومان %20 تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

رژلب ضد آفتاب این لی Ginger Flower SC 550 یکی از 6 رنگ این محصول با کیفیت عالی و ماندگاری و قدرت پوشانندگی بالا و SPF 10 است. این محصول گیاهی از آسیب نور خورشید به لب جلوگیری میکند.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
رژلب ضد آفتاب این لی Ginger Flower SC 550
نقد و بررسی
رژلب ضد آفتاب این لی Ginger Flower SC 550 یکی از 6 رنگ این محصول با کیفیت عالی و ماندگاری و قدرت پوشانندگی بالا و SPF 10 است. این محصول گیاهی از آسیب نور خورشید به لب جلوگیری میکند.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

یکی از لوازم مهم آرایشی نزد بانوان رژلب است. در واقع برای انجام ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین آرایش‌ها، استفاده از رژلب مرسوم و متداول است. پوست لب‌ هم مانند سایر قسمت‌‌‌های صورت و بدن در معرض مستقیم نور خورشید و آسیب‌های جدی ناشی از پرتوهای نور خورشید است. استفاده از رژ لب ضدآفتاب این‌لی در ۶رنگ متنوع و رنگارنگ، علاوه بر ایجاد جلوه طبیعی و یکدست، زیبایی لب‌های شما را دو چندان می‌کند و به جهت دارا بودن خاصیت ضد آفتاب از آن‌ها در مقابل پرتوهای خورشید محافظت می‌کند. رژ لب جزو مهمترین لوازم آرایش خانم‌هاست و هر خانمی‌حداقل 2 یا 3 رژ در کیف لوازم آرایش خود دارد و در آرایش روزمره خود از آن استفاده میکند. رژ لب می‌تواند تکمیل‌کننده آرایش صورت باشد که اگر در انتخاب آن دقت شود می‌تواند چهره شما را بسیار زیبا و جذاب‌تر کند و از این جهت در انتخاب و خرید یک رژلب مناسب و باکیفیت باید دقت لازم را داشته باشید. رژ لب ضدآفتاب این لی با ماندگاری طولانی، باعث تقویت و شادابی لب‌های شما شده و لب‌ها را زیبا و جذاب نشان می‌دهد؛ این رژلب‌ها دوام بالایی دارند و نیاز به تمدید زودهنگام ندارند. رژلب ضد آفتاب این لی Ginger Flower SC 550 دارای فاکتور ضدآفتاب اس پی اف 10 است که SPF مخفف فاکتور حفاظتی در برابر خورشید است و اشاره به مقدار زمانی دارد که شما می‌توانید در مقابل نور خورشید بدون آفتاب سوختگی قرار بگیرید. به عنوان مثال، SPF ۱۰ به شما اجازه می‌دهد ۱۵ برابر بیش تر از زمانی که حفاظتی بر روی پوستتان نیست، با خیال راحت در مقابل آفتاب قرار گیرید. بنابراین، اگر پوست شما بدون محافظ، در برابر آفتاب در عرض ۲۰ دقیقه شروع به قرمز شدن می‌کند، استفاده از رژلب ضد آفتاب این لی با ۱۰ SPF این زمان را ۱۰ برابر بیشتر می‌کند و از آسیب‌های ناشی از نور خورشید جلوگیری می‌کند. یعنی شما می‌توانید ۳۰۰ دقیقه با خیال راحت در مقابل آفتاب قرار بگیرید. از طرفی ضد آفتاب‌هایی با SPF ۱۰ حدود ۹۳ درصد از اشعه UVB را فیلتر می‌کند این در حالی است که محصولاتی با SPF30 می‌تواند ۹۷ درصد از این اشعه را فیلتر کند. ساختار سبک و در عین حال قدرت پوشانندگی بالای رژلب ضدآفتاب این لی باعث شده تا این محصول به عنوان محصولی منحصر به فرد شناخته شود. لابراتور گیاهی «طبیعت زنده» از سال 1376 در زمینه‌ی تولید حصولات آرایشی‌بهداشتی فعالیت می‌کند و محصولات آرایشی را با نام برند این‌لی به بازار عرضه کرده است و با کیفیتی در سطح جهانی رقابت می‌کند. مزایای استفاده از این محصول بسیار است که ما به‌ صورت مختصر به تعدادی ازانها اشاره می‌کنیم • ایجاد ظاهری زیبا و طبیعی • حفظ رطوبت لب‌ها • دارای پوشش کامل • ماندگاری طولانی • دارای فاکتور ضدآفتاب اس پی اف 10 • فاقد سرب و پارابن .

 

خرید آنلاین رژلب ضد آفتاب  این لی Ginger Flower SC 550

در صورتی که قصد خرید انواع لوازم آرایشی_ لوازم صورت و رژلب مانند رژلب ضد آفتاب  این لی Ginger Flower SC 550 را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاسنسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی