در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

دئودورانت زنانه سینره با رایحه خنک Wild Rose حجم 50 میلی لیتر

شناسه محصول: 6246939
شناسه محصول: 6246939
دسته بندی: رول ضد تعریق
تولید کننده: سینره
فروشنده: داروپلاس
35٬000
33٬250 تومان 1٬750 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

کاهش تعریق و جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع در بدن • دارای عصاره گیاه دم اسب جهت کاهش تعریق • حاوی عصاره مریم گلی (ساج) با خواص ضد باکتری و ضد قارچی • با رایحه گرم و ملایم • بدون انجام تست حیوانی یا کرولتی فری

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
دئودورانت زنانه سینره با رایحه خنک Wild Rose حجم 50 میلی لیتر
نقد و بررسی
کاهش تعریق و جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع در بدن • دارای عصاره گیاه دم اسب جهت کاهش تعریق • حاوی عصاره مریم گلی (ساج) با خواص ضد باکتری و ضد قارچی • با رایحه گرم و ملایم • بدون انجام تست حیوانی یا کرولتی فری
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

دئودورانت زنانه سینره با رایحه خنک Wild Rose گزینه ای مناسب برای رفع بود بدن و کاهش تعریق بدن است. مطمئنا شما هم لحظاتی را تجربه کرده‌­اید که در هوای گرم کلافه شده­ و لکه­‌های عرق را روی لباس‌هایتان مشاهده می‌کنید که بوی آزاردهنده‌ای دارند. عرق کردن یکی ازعملکرد­های مهم و طبیعی  بدن است که خودکار اتفاق می‌افتد. ا‌ین عملکرد حرارت بدن را کاهش داده و دمای بدن را تعدیل می‌کند. محیط با دمای بالا، احساسات و هیجانات و اضطراب، درد، عوارض دارو یا عمل جراحی و تغییرات هورمونی در قاعدگی و یا منوپوز همگی باعث عرق کردن می‌شوند. ترکیبات عرق آب، نمک و پروتئین است اما این ترکیبات بو نمی‌دهند. چیزی که باعث بوی بد عرق است باکتری‌هایی هستند که در محیطی ایده‌­آل زیر بغل رشد می‌کنند و شروع به تجزیه مواد موجود در عرق می‌کنند که باعث بوی بد می‌شود. دئودورانت از رشد این باکتری‌ها در محل جلوگیری می‌کند و مانع تجزیه‌­ی عرق توسط میکروارگانیسم‌­ها می‌شود.  

این محصول به صورت roll-on  ارائه می‌شود و استفاده از آن روی پوست راحت است. بعد از استفاده سریعا خشک می‌شود و شوره‌ای از آن باقی نمی‌­ماند. حجم این محصول 50 میلی لیتر است. اثر زمانی استفاده این محصول تا 72 ساعت است و دارای رایحه رز وحشی می‌باشد.

ترکیبات دئودورانت زنانه سینره با رایحه خنک Wild Rose

در این محصول ترکیباتی مثل روغن درخت چای و عصاره مریم­گلی با خاصیت آنتی‌باکتریال استفاده شده است. همچنین عصاره‌­ی گیاه دم اسب در این محصول هست که خواص خودش را دارد و کیفیت این محصول را بالا می‌برد.

  • روغن درخت چای: این روغن، نوعی روغن معطر است که به سلامتی پوست و مو کمک می‌کند و چندین کاربرد مختلف دارد. این گیاه در جنوب استرالیا رشد می‌کرده و با گیاهی که از آن چای گرفته می‌شود متفاوت است با اینکه نام آن درخت چای است. بومیان استرالیا از عصاره­‌ی ای گیاه جهت درمان زخم‌­ها و درمان سرفه استفاده می‌کردند. خواص میکروب زدایی روغن درخت چای باعث می‌شود درمان ارزشمندی برای مشکلات باکتریایی و قارچی پوست باشد.
  • عصاره مریم گلی: این گیاه علفی چندساله دارای انشعابات ساقه‌ای بیشمار است و در بهار گل می‌دهد. رویشگاه این گیاه در دامنه­‌های صخره­ای و گیاهی انحصارا متعلق به ایران است. نواحی شمالی کشور زیستگاه بومی مریم گلی است. مریم گلی ترکیبات شیمیایی خاصی از مواد تلخ و مونو­ترپن دارد و در طب سنتی مصرف می‌شود. موارد استفاده ی این گیاه متعدد است اما یکی از خصوصیات مصرفی آن ضدباکتری و ضد قارچ بودن این گیاه است که باعث می‌شود از عصاره آن استفاده‌­ موضعی بشود تا رشد باکتری­‌ها را مهار کند. این گیاه در کاهیدن میزان تعرق دردوران یائسگی نیز مفید است .
  • گیاه دم اسب: این گیاه دارای خاصیت قابض بودن است و باعث می‌شود تا حدی از میزان تعریق کاسته شود. ترکیبات قابض این گیاه می‌توانند با پروتئین­‌ها ترکیب شوند و رسوب ایجاد کنند. عصاره‌ دم اسب دارای مواد مرطوب‌کننده است که رطوبت و الاستیسیته‌­ پوست را حفظ می‌کند.
  • رایحه رز وحشی یا wild rose: این رایحه رایحه‌ای است گرم و شیرین و ملایم و البته می‌تواند هم مناسب سلیقه‌های خاص زنانه و مردانه واقع شود. استفاده از این رایحه به خاطر گرمی و شیرینی موجود در آن بیشتر در فصل زمستان و پاییز پیشنهاد می‌شود و پایه ی آن بوهایی مانند وانیل و مشک و عود و کهربا است.

نحوه مصرف

پس از حمام­ کردن پوستتان را با حوله خشک کنید و سپس دئودورانت را در ناحیه­‌ی زیربغل و اطراف آن استفاده کنید. رایحه و خواص این محصول در تمام طول روز با شما خواهد بود. این محصول مناسب استفاده­‌ روزانه است و با مصرف مداوم اثرات خوب آن را مشاهده خواهید کرد.


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی