در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

تافی ویتامین دی 1000 کارن 30 عددی

شناسه محصول: 4222535
شناسه محصول: 4222535
تولید کننده: کارن
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

تافی ویتامین D شیر و شکلات کارن حاوی ویتامین D جهت حفظ تعادل سطح کلسیم و فسفر خون ‌است. ویتامین D در بدن برای جذب کلسیم، جهت شکل دادن صحیح استخوان‎ها و حفظ استحکامشان مفید است. ویتامین D به تنهایی و یا همراه با کلسیم برای بهبود سلامت استخوان‌ها و کاه...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
تافی ویتامین دی 1000 کارن 30 عددی
نقد و بررسی
تافی ویتامین D شیر و شکلات کارن حاوی ویتامین D جهت حفظ تعادل سطح کلسیم و فسفر خون ‌است. ویتامین D در بدن برای جذب کلسیم، جهت شکل دادن صحیح استخوان‎ها و حفظ استحکامشان مفید است. ویتامین D به تنهایی و یا همراه با کلسیم برای بهبود سلامت استخوان‌ها و کاهش شکستگی آنها استفاده می‌شود.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

تافی ویتامین D کارن حاوی ویتامین D برای حفظ تعادل سطح کلسیم و فسفر خون است که ویتامین دی در بدن برای جذب کلسیم، جهت شکل دادن صحیح استخوان‌ها و حفظ استحکام آن‌ها مفید است. ویتامین دی یک ویتامین محلول در چربی است که در متابولیسم کلسیم و فسفر نقش فعالی دارد و باعث رسوب کلسیم و کلسیفیه شدن استخوان‌ها و دندان‌ها، تنظیم غلظت کلسیم در خون و در کل بدن و حفظ تعادل آن می‌شود.

مصرف قرص‌ها  و کپسول‌های ویتامین Dمشکلاتی مانند طعم ناخوشایند، ظاهر دارویی و دشواری بلع به ویژه در کودکان و سالمندان را به همراه دارد اما تافی ویتامین D کارن این مشکلات را برطرف ساخته، هر عدد تافی ویتامین D کارن 1000 واحد بین المللی ویتامین D3 (250 درصد نیاز روزانه) را با طعمی دلنشین تامین می‌کند. ویتامین D ممکن است بتواند در برابر آرتروز، فشارخون بالا، سرطان و سایر بیماری‌ها از بدن محافظت نماید.

ویتامین دی برای افراد مبتلا به آرتروز بسیار مهم است. تحقیقات نشان داده است که ویتامین دی و کلسیم به همراه هم می‌توانند تراکم استخوان را در زنان پس از یائسگی افزایش دهند و همچنین برای درمان بیماری‌های مرتبط با ضعف استخوان مثل نرمی استخوان مفید است. اگز سطح ویتامین دی بدنتان پایین است برای جبران آن می‌توانید محصولی چون تافی ویتامین D کارن که دارای  طعم خوشایندی است را مصرف نمایید. 

نقش ویتامین D در تافی ویتامین دی کارن در بدن

ویتامین D به تنهایی و یا همراه با کلسیم برای بهبود سلامت استخوان‌ها و کاهش شکستگی استفاده می‌شود. کمبود ویتامین دی در کودکان باعث نرمی استخوان (نرم شدن و ضعیف شدن استخوان) می‌شود و در بزرگسالان باعث osteomalacia (استخوان‌ها و ماهیچه‌های ضعیف) می‌شود. افرادی که در خطر کمبود ویتامین دی قرار دارند عبارتند از: افراد چاق، افراد مسن، افرادی که از نور آفتاب بهره کم می‌برند و کودکانی که فقط با شیر مادر تغذیه می‌شوند. افرادی که دچار بیماری‌هایی همچون فیبروز کیستیک (ساخته شدن بلغم و مخاط در ریه) یا بیماری‌های التهاب روده هستند نیز در خطر کمبود ویتامین دی قرار دارند.

ویژگی‌تافی ویتامین D 1000 کارن

  • کمک به تامین ویتامین D روزانه
  • جذب کلسیم
  • حاوی 30 عدد تافی
  • جلوگیری از پوکی استخوان
  • حفظ قدرت، سلامت دندان‌ها و استخوان‌ها
  • مکمل جایگزین در افرادی که با بلع قرص مشکل دارند.

نحوه مصرف

هر عدد تافی تامین کننده 1000 واحد بین المللی ویتامین D3 است، به عنوان مکمل غذایی روزانه یک عدد تافی پس از غذا میل شود.

در افراد مبتلا به کمبود ویتامین D، یک عدد در روز مصرف شود اما برای افرادی که می‌خواهند از کمبود ویتامین D پیشگیری کنند، 2 عدد در هفته توصیه می‌شود.

موارد احتیاط مصرف 

  • مصرف این مکمل در کودکان تحت نظر پزشک یا متخصص تغذیه مجاز است.
  • احتمال تداخل این مکمل با داروهای ضد انعقاد خون، داروهای آنتی اسید حاوی منیزیم و اورلیستات وجود دارد.
  • مصرف بیش از حد ویتامین D باعث از دست دادن اشتها، ادرار پی در پی، کاهش وزن وهمچنین باعث ایجاد مشکلات کلیوی و قلبی می‌شود.

خرید آنلاین تافی ویتامین دی 1000 کارن

در صورتی که قصد خرید آنلاین انواع مکمل غذایی و مکمل تقویتی مانند تافی ویتامین دی 1000 کارن 30 عددی را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایید. همچنین شما می‌توانید از مشاوره آنلاین و رایگان متخصصان داروپلاس بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی