در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اسپری دئودورانت زنانه بادی کر اکلت حجم ۱۵۰ میل

شناسه محصول: 1439192
شناسه محصول: 1439192
دسته بندی: اسپری ضد تعریق
تولید کننده: بادی کر
فروشنده: داروپلاس
50٬000
47٬500 تومان 2٬500 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

اسپری body care انتخابی ایده آل برای افرادی است. که از یک اسپری ضد عرق انتظار دوام بوی بالا را دارند. یکی از جذاب ترین خاطراتی که از اشخاص به خاطر می‌ ماند، عطر آن‌ شخص می باشد. شاید برای شما هم پیش آمده که داخل فضایی می شوید که بوی عطری که در آن مح...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
اسپری دئودورانت زنانه بادی کر اکلت حجم ۱۵۰ میل
نقد و بررسی
اسپری body care انتخابی ایده آل برای افرادی است. که از یک اسپری ضد عرق انتظار دوام بوی بالا را دارند. یکی از جذاب ترین خاطراتی که از اشخاص به خاطر می‌ ماند، عطر آن‌ شخص می باشد. شاید برای شما هم پیش آمده که داخل فضایی می شوید که بوی عطری که در آن محیط پیچیده شما را در عالم خاطراتتان غرق کند. خوش بو بودن حتی به خود شما هم حس خوبی می دهد. در نظر داشته باشید، در یک روز گرم تابستان در حین اینکه در محیط شلوغ و ازدحام اشخاص به خلوت خودتان پناه می‌برید، به جای ترکیب نامطلوب بوی عطر و عرق، بوی خوب بدن‌ تان، حال خوب را به شما هدیه دهد و اعتماد به نفس‌ خود را بالا ببرید. آن لحظه است که اسپری بادی کر به میدان می‌ آید تا با مقرون به صرفگی و قیمت ایده آل، هم شما را از تاثیر روغن برگرفته از عطر و ادکلن روی لباس‌ تان نجات خواهد داد و هم موجب میشود، همیشه با عطر و بویی خوب در خاطره‌ ها به یاد بمانید و خود نیز حس خوبی داشته باشید. نکته مثبت اسپری‌ های ویژه بدن دقیقا همین است. که لزومی ندارد ساعت‌ها درگیر آثار به جا مانده عطر و ادکلن روی لباس‌ خود شوید. و از سویی بدلیل مواد به کار رفته در آن، با ترکیب عرق ، بوی ناپسندی نخو.اهد گرفت و کماکان خوش بو باقی می‌ماند. شرکت body care ، یک شرکت انگیسی است که در سال ۱۹۲۵ میلادی در لندن تاسیس و اقدام به تولید اسپری body care نمود. برند بادی کر، قادر بود به سرعت جایگاه خود را در میان انواع برند های اسپری بالا ببرد. اسپری دئودورانت زنانه اکلت، دارای رایحه ی خنک، ملایم و شیرین است. در ساخت این رایحه ی خنک و شیرین از عصاره ی شکوفه ها، میوه ها و گل های معطر با ظرافت و هنرمندی خاصی استفاده شده است. رایحه ی تاثیر گذار عطر لانوین اکلت زنانه به گونه ای است که در ابتدا شما را با بوی یاس بنفش به آرامش دعوت می کند و چندی بعد نت هایی از گل اوسمانتوس، گل صد تومانی بنفش، باقلای کوهی و شکوفه ی هلو ظاهر می شوند و در پایان با رایحه ی عنبر سائل، سدر و مشک شما را همراهی می کند. عطر اکلت زنانه دارای پخش بوی خوب و ماندگاری بالا می باشد.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

وقتی صبحت از اسپری‌های بدن می‌شود، بسیاری از افراد از این موضوع گلایه دارند که بوی آن‌ها ماندگاری کمی دارد. اسپری دئودورانت زنانه بادی کر اکلت حجم ۱۵۰ میل به‌عنوان یک محصول فوق‌العاده به شمار می‌رود که تجربه نشان داده است تا حدود 48 ساعت به‌راحتی ماندگاری دارد و همین مسئله باعث شده است که به یکی از محبوب‌ترین اسپری‌های زنانه موجود در بازار تبدیل شود. نکته مهمی که باید حتماً در هنگام استفاده از اسپری دئودورانت زنانه بادی کر اکلت حجم ۱۵۰ میل مورد توجه قرار دهید، این است که به هیچ عنوان روی لباس از آن استفاده نکنید؛ چراکه آثار و لکه‌هایی از آن روی لباس باقی می‌ماند. رایحه‌هایی این اسپری در طول زمان به سه دسته تقسیم می‌شود که عبارت‌اند از:

  • رایحه اولیه: در ساعات ابتدایی رایحه شکوفه هلو و گل ویستریا
  • رایحه میانی: با گذر زمان رایحه یاس بنفش و گل اوسمانتوس
  • رایحه اصلی:‌ در انتها نیز رایحه ماندگار مشک، کهربا، سدر و برگ درخت نارنج

خرید آنلاین اسپری دئودورانت زنانه بادی کر اکلت حجم ۱۵۰ میل

در صورتی که قصد خرید محصولات بهداشتی و ابزارهای سلامتی را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایید. 


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی