در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اسپری بادی میست مردانه اونیوس بادی کر ۲۵۰ میلی لیتر

شناسه محصول: 1439185
شناسه محصول: 1439185
دسته بندی: بادی اسپلش
تولید کننده: بادی کر
فروشنده: داروپلاس
134٬000 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

بادی میست اونیوس بادی کر به طور کامل همان رایحه کرید اونتوس مردانه می باشد، این بادی میست رایحه ای مدیترانه ای، میواه ای با طبعی خنک دارد. بیشتر مناسب آقایان می باشد. دارای ساختاری متشکل از رایحه های دلنشین مرکبات، گل، میوه، گیاهان معطر، اسموکی، خاک ...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
اسپری بادی میست مردانه اونیوس بادی کر ۲۵۰ میلی لیتر
نقد و بررسی
بادی میست اونیوس بادی کر به طور کامل همان رایحه کرید اونتوس مردانه می باشد، این بادی میست رایحه ای مدیترانه ای، میواه ای با طبعی خنک دارد. بیشتر مناسب آقایان می باشد. دارای ساختاری متشکل از رایحه های دلنشین مرکبات، گل، میوه، گیاهان معطر، اسموکی، خاک و زمین، وانیل و چوب است .به محض اسپری این بادی میست بر روی بدنتان متوجه بوی نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب سبز خواهید شد که حس طراوت و سرزندگی را در شما بیدار می کند. بادی میست بادی کر با فرمولاسیون منحصر به فرد که متشکل از دوفاز است، خواصی بیش از یک بادی میست معمولی بر روی پوست شما خواهد داشت. پس از تکان دادن محصول و ترکیب دو فاز ترکیب فوق العاده ای پدید می آید که با اسپری شدن بر روی پوست حس خنکی همراه با لطافتی ابریشمی در کنار رایحه ای دلنشین بر روی پوست به جای می گذارد. این بادی میست پوست را درخشان و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و موجب کاهش چروک های روی پوست می ، گردد .ترکیب دوفاز با یکدیگر با ایجاد یک لایه محافظ و درخشان بر روی پوست علاوه بر حفظ رطوبت پوست و آبرسانی باعث ماندگاری طولانی مدت رایحه بر روی پوست می شود .با استفاده از این محصول دیگر نیازی به استفاده از کرم مرطوب کننده نخواهید داشت. بادی میست بادی کر هچگونه چسبندگی بر روی پوست ایجاد نکرده و با آبرسانی مناسب تعریق بدن را کاهش می دهد. بادی کر (Body Care) یک شرکت انگلیسی است که در سال ۱۹۲۵ میلادی در لندن تاسیس شد. این برند در زمینه تولید اسپری های خوشبو کننده بدن فعالیت دارد. اسپری دئودورانت کمپانی بادی کر تولید کننده اسپری های خوشبو با کیفیت و با ماندگاری بالا و کاملا مقرون به صرفه است. اسپری بدن بادی کر به مدت ۲۴ ساعت پس از هر بار استفاده ماندگاری دارد. دارای رایحه های بسیار پرطرفدار و مناسب برای آقایان و بانوان تولید شده است.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

بسیاری از افراد پس از فعالیت بدنی سنگین به دنبال یک اسپری مناسب هستند که وقتی با سطح پوست آن‌ها تماس پیدا می‌کند، احساس خنکی وجود آن‌ها را فرابگیرد. اسپری بادی میست مردانه اونیوس بادی کر ۲۵۰ میلی لیتر به‌عنوان یک محصول دو فاز فوق‌العاده به شمار می‌رود که رایحه بسیار خوبی دارد. علاوه بر رایحه مناسب، ترکیبات موجود در این اسپری با چروک‌های سطح پوست نیز مبارزه می‌کند و از طرفی دیگر لطافت سطح پوست را افزایش می‌دهد. اسپری بادی میست مردانه اونیوس بادی کر ۲۵۰ میلی لیتر آب‌رسانی به سطح پوست شما را نیز افزایش می‌دهد و در بسیاری از موارد نیاز به استفاده کرم مرطوب‌کننده نخواهید داشت. رایحه اسپری بادی میست مردانه اونیوس بادی کر ۲۵۰ میلی لیتر ترکیبی از مرکبات، گل، گیاهان معطر، اسموکی و چوب است که آن را به محصولی منحصربه‌فرد تبدیل کرده است.

خرید آنلاین اسپری بادی میست مردانه اونیوس بادی کر ۲۵۰ میلی لیتر

در صورتی که قصد خرید محصولات بهداشتی و ابزارهای سلامتی را دارید می‌توانید با مراجعه به داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایید. 


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی